Pages

יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

תקציר: הבורר 3 פרק 2


היה לכם שבוע קשה, אני יודע. אפילו לא הספקתם לראות מה קרה ב"הבורר" ונראה שהתקווה אבדה.
אין מה לדאוג, חסר תרבות כאן בשבילכם. הנה מה שפספסתם.


הבורר מגיע הביתה אחרי לילה לא נורא קשה באבו כביר וכל המשפחה שם לקבל אותו בזרועות פתוחות - אשתו גילה, הבת נעמי כפית והבן הצעיר עוז. מי זה עוז? מישהו ראה אותו קודם? זה לא פייר להמציא דמויות, גם ככה הייתי צריך ויקיפדיה בשביל לדעת שלאשתו קוראים גילה.
הטחול מספר לבורר על איך שהשתילו ליגאל הנאצי שתל טיטניום עם פופיק בפרק הקודם ושהוא חי. הבורר רוצה שהטחול יהרוג את הנאצי כדי שנדב לא יהיה מואשם ברצח.
הטחול - "נדב ניסה להוריד את הנאצי רק כי פוצצו את אורנה במכות."
הבורר - "הילדים שלי לא טובים עם בחורות."*
לא, הילדים שלך לא טובים עם אנשים שמנסים להרוג להם את הבחורות.
בינתיים גילה מנסה להתנהג טבעי. אף אחד לא יודע גילה!



עידו וינר וקביליו עוצרים איזה נהג משאית כי נדב זרק למשאית שלו את הפלאפון.
לנהג קוראים זוהר ארגוב. הוא שינה את השם כשזוהר נרצח - יש לו תיאוריה שהאשכנזים רצחו את זוהר. לי יש תיאוריה שהנהג הזה היה בן 3 כשזוהר מת. ליהוק שפה קשה.



וינר קורא את הפתק המסתורי שנדב כתב בפרק שעבר - "לא יורים בעובדים סוציאלים, טמבל"
מילים קשות נדב, מילים קשות.
וינר מתקשר למספר האחרון שנדב התקשר אליו (אירנה) מהפלאפון של נדב.
למזלו אירנה קובלובה לא מאמינה בשיחות מזוהות ולא מופתעת שמישהו מתקשר מהפלאפון של נדב לשאול איך קוראים לה.
אז מה שלום הקובלובים באמת?
הם הולכים למכון כושר לבקר את פארוקי (אתם שמעתם אותי), חבר עבר של הבורר/ראש משפחת פשע קטנה/ סוכן דוגמניות- היי יעקב כהן עם חתול מת על הראש!



ניקולה רוצה בוררות חוזרת מול אבי הטחול, ורוצה שפארוקי יחתום עליהם שלא יקרה להם כלום בבית של הבורר (עוז נראה לי מסוכן). איזה בוררות? על מה? למי איכפת - העיקר זה שבתמורה הקובלובות יתנו לפארוקי את אירנה (רק אם לא יהיה בפסיקה כסף. ניחוש פרוע - לא יהיה בפסיקה כסף).

אה ודרך אגב, בסוף הפרק הקודם כולנו נשארנו במתח כי נדב מתחבא בבוידם של אירנה, הקובלובות שמעו את הפלאפון שלו והתחילו לירות חורים ברצפה של הבוידם. אז מה קרה עם זה? כלום. לא מוזכר יותר. אל תעסיקו את עצמכם בפרטים קטנים. הכל הסתדר ועכשיו נדב בחדר של אירנה בפלאפון עם אורנה.
אורנה - "נראה לי שציון ברוך שמנסה לרצוח אותי הלך בינתיים. מתי אתה בא?"
נדב - "בקרוב בקרוב... החזה של אירנה מוסר דש"
אורנה - "מה אמרת?"
נדב - "כלום, ביי"

בינתיים, יוסי מגיע לדבר עם הבורר ולהיות מביך.
יוסי רוצה להרוג את הקובלובות, כי הם הרגו את אושרית. הבורר פוסק שאם הוא הורג אותם הוא חייב לטוס לאל איי (הבורר חזק על עונשי גלות) לשלוש שנים ולתת לבורר מיליון שקל.
בולדוג - "?"
הבורר - "שיילך לאל איי לכמה שנים כי הוא לא אוהב את נדב והטחול ואני רוצה שהם ישתלטו על האימפריה. כשהוא יחזור אני אחזיר לו גם את הכסף."
בולדוג - "אז למה בכלל לקחת ממנו כסף?"
הבורר - "..."

נדב כבר יצא לבית חולים?
לא, הוא עדיין אצל אירנה, ואירנה עדיין מחליפה בייבי דולים.

קולקציית קיץ

קולקציית סתיו


אירנה - "אל תלך לבית חולים לבקר את ארוסתך שאיבדה תינוק, תישאר כאן נאכל משהו."
נדב - "את מגעילה אותי."
אירנה - "אני יודעת שאתה מת עלי, ואני אתן לך טרמפ לבית חולים. כבוד עצמי זה לרווקות."

בבית חולים, ציון ברוך מתלבט אם לשמור על אורנה כמו שהבורר אמר, או להרוג אותה כמו שאיזה ערס אקראי אמר.
להרוג אותה כמובן! אבל איך? ציון הולך על הגישה המקצועית ושולף אקדח באמצע מסדרון הומה של בית חולים אבל אז בולדוג מגיע לשמור על אורנה ושולח את ציון לעקוב אחרי יוסי ולעזור לו אם צריך.
זה ייגמר טוב.

אצל משפחת אסולין הכל כרגיל:
הטחול - "ידעתם שאושרית מתה?"
נעמי כפית ובעלה - "אתנחתא קומית!"
הטחול - "ידעתם שאורנה איבדה ילד?"
נעמי כפית ובעלה - "אתנחתא קומית!"
גילה ממשיכה להיראות טבעית. אף אחד לא חושד גילה!



הגיע הזמן לעשות פרסומת למנטה, כי רשף לוי רוצה ז'קט חדש מעור תנין:
יוסי נכנס לסניף של מנטה לקנות שקיות זבל לעטוף את הגופות של הקובלובות.
קריין : "גיבווווור! שקיות לגופות כבר קנית?"
אבל איפה המחסל המקצועי שלנו, ציון ברוך? הרי שלחו אותו לעקוב אחרי יוסי בשקט, כמו צל.



לא משנה.

יוסי מגיע לחסל את אירנה, אבל עידו וינר עוצר אותו.
וינר - "אירנה בואי להעיד בתחנה."
אירנה - "אני רק אחליף בייבידול."
וינר - "את כוסית בהגדרה."*
לא ברור. יאללה לבוררות!

אצל הבורר המשפט מתחיל, ניקולה והטחול מתחילים לשטוח טיעונים.
ניקולה - "הוא התחיל."
הטחול - "הוא התחיל."

ניקולה - "הוא התחיל."
הטחול - "באמא שלי שהוא התחיל."

ניקולה - "אושרית חיה."
הבורר פוסק שהקובלובות ישחררו את אושרית והם יכולים להישאר בארץ, אבל הם במעצר בית בגלל מה שהם עשו לאורנה.
הקובלובות לא יודעים מי זאת בכלל אז כולם חותמים שמי שאחראי למה שקרה לאורנה יישב 10 שנים בכלא.
גילה שומעת על פסק הדין ומספרת לאבי הכל. אבי מתרכז במה שחשוב ומתבכיין כמו ילדה על איך שאמא לא סומכת עליו.

בינתיים נדב מגיע בשעה טובה לבית חולים ורואה מחסל שעובד אצל הקובלובות נכנס. נדב נלחץ וממהר להחביא את אורנה מהמחסל. האחות רואה אותם מגלגלים בחורה יחד עם המיטה החוצה מהחדר.
האחות - "מה אתם עושים?"
נדב - "הולך להיות ניסיון התנקשות, תתקשרי למשטרה."
האחות - "אין לי יותר שאלות בקשר למצב הנורמלי הזה. ביי."

המחסל מגיע, אבל הוא בכלל מחפש את יגאל הנאצי...
האם יגאל יחוסל?





לא.
הנאצי יורה עוד קצת באמצע בית החולים הכי רגוע בעולם ואחרי שאף אחד לא מוטרד מכל היריות האלה, הוא יוצא למסדרון ונתקל בנדב.
נדב - "פירקת את חברה שלי, ואיבדנו ילד."
הנאצי - "וואלה? לא ידעתי. אין לי יותר כדורים אז קבל איום לא ברור במקום."



מה שתגיד.
וזה מה שפספסתם השבוע בבורר.


*ציטוט אמיתי לגמרי מהפרק.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הפוסטים על הבורר קורעים...............

אנונימי אמר/ה...

זה יותר טוב מהסדרה עצמה!

AP אמר/ה...

גם אני מאוד אוהב את videogum.

אמרי מרמור אמר/ה...

כן, וגם את צפניה :)

הוסף רשומת תגובה