Pages

יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

ביקורות טלוויזיה במשפט

"יום אחד שלום אסייג יופיע בתוך זה, אבל עד אז את בטוחה."

בשבועות האחרונים עלו לאוויר המון תכניות טלוויזיה חדשות ולא ממש התייחסתי לקיומן.
מצד אחד הן לא מעניינות אותי, מצד שני אני לא רוצה להתרשל בתפקידי כאחד ממבקרי התרבות המובילים של מדינת ישראל.
אז בואו נגמור עם זה בביקורות של משפט אחד ונמשיך עם חיינו.

מאסטר שף
הסיפורים ה"מרגשים" והדמויות ה"צבעוניות" של כוכב נולד הרבה פחות נסבלים כשבמקום שירים יש שניצל דג.

חיים אחרים 
ריקוד מושחת אבל עם דוסים.

חסמב"ה
המון אנשים מוכשרים עבדו קשה על סדרה חביבה שמיועדת ל... מי?

מי שואל אותך
שלחנו את מושון שלנו לשאול אנשים שאלות טריוויה. יצא סתמי.

מצב האומה
היא לא מושלמת, אבל אחרי "צחוק מעבודה" היא משמחת בתור סימן לחיים תבוניים על הכוכב הזה. אה, וגורי אלפי מלך.

לרדת בגדול
יש משהו מרגש בדמויות העונה/ יש משהו מנחם באנשים שמנים ממך/ יש משהו מטריד בציפי שביט.

ונסיים בהאיקו -

אל תפיל את המיליון
ארז קצת עייף,
לערום את המיליון
מעייף יותר

צפייה נעימה.





5 תגובות:

ניימן אמר/ה...

נראה לי שחסמב"ה מיועדת עבורי. כלומר - אני חושב שמדובר ברעיון מצוין וביצוע לא בכלל לקונספט ה'זקנים שבועטים בתחת' (תרגום חופשי ל - kick ass). העלילה קצת איטית מדי לסידרת אקשן (צ'אק היה מסיים את הסיפור בשלושים ושבע דקות) - אבל חוץ מזה אין לי תלונות.

אמרי מרמור אמר/ה...

לא יודע, לי זה הרגיש קצת כמו סדרת נוער (השמינייה וכל השאר) שמלאה בכל מיני קריצות, מחוות ושלל מודעות עצמית שנועדו לקהל בוגר יותר. בקיצור לא היה ברור לי למי היא מכוונת. אבל עכשיו אני יודע אז הכל בסדר :)

ניימן אמר/ה...

היא מרגישה כמו סידרת נוער. לא חשבתי על זה. זה בסדר להגדיר אותי כמבוגר ילדותי ואז להחליט שזה מיועד למבוגרים ילדותיים? :)

Alisa אמר/ה...

האמת שבדיוק דיברנו על זה בפורום טלוויזיה וגם אני קיבלתי הרגשה של סדרת נוער נוספת, משהו בסגנון ה"שיר שלנו"

Tal Cohen אמר/ה...

אין ספק שציפי שביט נראית קצת מוזרה בהקשר הזה של לרדת בגדול, אבל באמת שהעונה האחרונה היתה מעולה. אני רואה אותה עכשיו בצפיה ישירה ואני חושבת שעשו עבודה מעולה הפעם.

הוסף רשומת תגובה