Pages

יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

איך לא ידעתי על זה? הוצאה מחודשת של Pinkerton


היי, זוכרים כשוויזר היו להקה אדירה?
זוכרים איך אחרי מתקפת הפופ הבלתי מרוסנת של ה Blue Album הם הוציאו אלבום מדהים מלא בשירים מרירים על תיסכול מיני?
אז יש לי חדשות טובות.
פינקרטון, האלבום השני של וויזר ואחד מהאלבומים הטובים של שנות ה-90 זוכה להוצאה מחודשת. פינקרטון כל כך טוב שגם שישה אלבומים גרועים אחריו, אני עדיין מתרגש כל פעם שאני שומע שוויזר מוציאים אלבום חדש.
לרוב אני לא ממש מתעניין בהוצאות מחודשות כי הן בדרך כלל עולות המון ומסתכמות בשירים שכבר יש לי + כמה שירים שלא היו טובים מספיק להיכנס לאלבום (ראה "שירים שכבר יש לי") אבל הפעם זה שונה. הפעם אלה השירים הלא מספיק טובים של ריוורס קוומו בתקופה הכי פורייה/גנוזה שלו.
ההוצאה המחודשת (צריך למצוא מילה קצרה יותר ל reissue) תגיע בדיסק כפול של 25 35 שירים שיכלול בנוסף לאלבום בי-סיידים, ביצועים חיים ו-16 (!) שירים שלא יצאו מעולם. כל הסיפור הזה יוצא ב-2 בנובמבר אבל הלהקה כבר שיחררה אחד מהשירים החדשים והוא מצויין -
Getting Up And Leaving


גם הביסייד המעולה הזה יהיה שם -
You Gave Your Love To Me Softly

בקיצור יהיה שמח ולכבוד האירוע אני מכריז על היום "יום ניינטיז" - מה שאומר שהיום אני שומע רק דברים שאהבתי בניינטיז (להבדיל מדברים שיצאו בניינטיז), מזלזל בכל מה שאנשים אחרים אוהבים ולא מעז לדבר עם בנות. 
יום ניינטיז שמח!



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה