Pages

יום שני, 25 באוקטובר 2010

WTF : Runaway - Kanye West

זה רק נהיה מוזר יותר.

מכירים את זה שאיזה זמר רוצה לקדם אלבום חדש אז הוא מוציא קליפ?
אבל הוא רוצה שהקליפ קצת יבלוט אז הוא מוסיף לו מכוניות מתפוצצות, בחורה ערומה שלבושה כמו תרנגול הודו, קריינות של ניקי מינאז' במבטא בריטי, זיקוקי דינור, רקדניות בלט, כבשים, עופרים, ותהלוכה עם ראש ענקי של מייקל ג'קסון?
אבל זה לא ממש נכנס אז הקליפ הופך לסרט קצר/סיבה לאשפוז באורך 34 דקות?
מכירים?
אז ממש תשתעממו מהקליפ החדש של קניה ווסט.
מי שבכל זאת רוצה לצפות בתאונת השרשרת הזאת יכול לעשות את זה כאן:



לי קצת התחיל להימאס מגל המוזרות הזה שתוקף את המיינסטרים. פתאום כל עולם הפופ נכנס לאיזה תחרות על תואר המוזיקאי ההזוי ביותר לשנת 2010 רק כדי להוכיח לנו שהם אמנים אמיתיים.
אני מאשים את ליידי גאגא. השילוב הגאוני (מבחינה שיווקית) שהיא יצרה בין תדמית מטורללת והרפתקנית למוזיקת פופ סופר שמרנית עבד כל כך טוב שהוא התחיל לתת השראה לאמנים שממש לא צריכים את כל זה. קניה ווסט הוא יוצר שנמצא תמיד בחיפוש, ובאמת מנסה להגיע למקומות מוזיקליים חדשים עם כל דבר שהוא מוציא ולפעמים זה גם מצליח.
אין סיבה לעטוף את זה בסט דימויים ישירות משלוותא. קניה לא צריך את זה, לעומת גאגא שהיא כלום בלי זה.

בכל אופן אני עדיין מצפה לאלבום החדש של קניה, כי כל המוזיקה שיצאה ממנו בינתיים מעניינת אותי הרבה יותר ממה שזה לא היה.
Kanye West - Monster


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מי שבאמת חידשה את הטרנד המיושן הזה זו איימי וויינהאוס. מין תחליף הזוי ופופוליסטי לסקסמיםורוקנרול של פעם.

דייב דנ אמר/ה...

זה נראה לי יותר כמו מיקסטייפ מאשר קליפ סטנדרטי. לגבי המוזיקה, יותר מידי פופי לטעמי, העדפתי את קניה הקודם.
והבחורה פשוט מהמממת...

הוסף רשומת תגובה