Pages

יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

מתנות לחג


אני אוהב את חנוכה.
אולי אין חופש מהעבודה וכל החג קצת מחוויר ליד הכריסמס הזה שחצי עולם מתכונן לקראתו כרגע, אבל עדיין סופגניות זה טעים, להדליק נרות ביחד זה נחמד וברור שהמכבים היו הגרסה המקורית ל-"300".
בכל אופן, הבאתי לכם קצת מתנות לחג. עכשיו אתם יכולים להתחיל לפתוח את העטיפות בעדינות עד שמישהו יצעק "נו תקרע את זה כבר!", כי מסורת זאת מסורת.

1. יקירת הבלוג Robyn שכבר הוציאה את אלבום הפופ הטוב של השנה העלתה בשיתוף עם MySpace (היה פעם אתר כזה) הופעה מלאה ומצויינת שלה לפני קהל של בריטים מאושרים. אפשר לראות אותה ממש בשורה הבאה:



2. יקירה לא פחות היא דניאלה ספקטור, ששחררה אתמול לבנדקמפ פרוייקט משותף עם בעלה בן, אלבום באנגלית בשם Love Is. אז קודם כל - איזה כיף. כשאנשים מוכשרים מוציאים עוד מוזיקה זה תמיד חדשות טובות. יש כאן לחנים יפים והפקה מרשימה אבל אני לא יכול שלא לחשוב שבכל זאת דניאלה כותבת מעניין יותר ונשמעת טוב יותר בעברית.

3. לקרייג פרגוסון יש את אחת מתוכניות הלילה הכי טובות בארה"ב.
אחד מהקטעים האהובים בתכנית הוא ה cold open בו פרגוסון וחברים פותחים את התכנית בליפ סינק של איזה שיר עם הרבה תחפושות, בובות וריקודים. הנה דוגמה מייצגת.
בכל אופן, פרגוסון הוא מעריץ מושבע של דוקטור הו וכשמט סמית', הדוקטור הנוכחי, הגיע להתראיין פרגוסון החליט להפוך את התכנית כולה לספיישל דוקטור הו ולפתוח ב cold open מיוחד עם מנגינת הפתיחה של דוקטור הו בגרסה של Orbital.
הבעיה היא שכמה גאונים בהפקה שכחו להשיג אישורים להשתמש במנגינה והפתיח שהוקלט לא שודר.
 פרגוסון הזכיר כמה פעמים במהלך התכנית כמה "חבל" יהיה אם הפתיח ידלוף במקרה לאינטרנט והנה, איזה צירוף מקרים, הוא דלף.
תכנית על איש שנוסע בזמן בתא טלפון כחול היא לא דבר שקל למכור לחברים שלך בלי לצאת מוזר. פרגוסון נותן בפתיח את התשובה הממצה והטובה ביותר שראיתי לשאלה "מה הקטע עם הדוקטור הו הזה?".

4. The Pains of Being Pure at Heart הוציאו שיר חדש ויפה בשם The One.

5. ולסיום, מצעד של חנוכיות מקוריות (החנוכיה שלמעלה מתוכו).

חג שמח!


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה