Pages

יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

חובת הורדה : The League


קומדיות חבר'ה זה כיף. כן, הנוסחה די חוזרת על עצמה והנשים מקבלות בהן תפקידים שנעים על הטווח בין "הכלבה" ל"זאת שהיא כמו גבר אבל עם ציצים" אבל הטמטום המיוחד הזה שאפשר למצוא רק בחבורות של גברים שמכירים מגיל אפס תמיד מצחיק אותי.

בקולנוע הז'אנר כבר זכה לשם Bromedy בעיקר בזכות הצלחת הסרטים של ג'אד אפאטו (וחבריו)  ושל טוד פיליפס (The Hangover ו Old School - איזה מעולה Old School). בין כל בדיחות הפיפי-קקה תמיד אפשר למצוא שם רגעים קטנים ואמינים. כנראה שקל יותר לכתוב על מה שאתה מכיר ואם יש משהו שכותבים אמריקאים מכירים זה איך זה לשבת על הספה, לשחק אקס בוקס ולרדת על חברים שלך.

בכל מה שקשור לטלוויזיה, עוד לא זכינו לביצוע באמת טוב לסגנון הזה. נראה לי שבינתיים הפמליה הייתה הדבר הכי קרוב לסדרת חבר'ה שראיתי, אבל הם לא מצחיקים מספיק ועשירים הרבה יותר מדי מכדי לעשות את זה כמו שצריך.
הפמליה הייתה הדבר הכי קרוב, אבל אז הגיעה The League.

The League היא קומדיה שעלתה ברשת FX (מה יש לי איתם בזמן האחרון?) בשנה שעברה על חמישה חברים וליגת הפנטסי-פוטבול שלהם. מה צריך לדעת על פנטסי-פוטבול כדי ליהנות מהתוכנית? שום דבר.
אז מי בחבר'ה?
פיט (מארק דופלס) הגרוש הטרי, חברו הטוב קווין (סטיבן רנזיסי) שאשתו ג'ני מנהלת לו את הקבוצה, טאקו (ג'ון להג'וי)האח הדביל של קווין, חברם מהתיכון רקסין (ניק קרול הענק) על תקן המניאק וכמובן שאין חבר'ה בלי שק חבטות - אנדרה (פול שיר שאולי תזהו מסדרת המערכונים Human Giant) המנתח הפלסטי המצליח שעדיין נואש לקצת כבוד מהחברים שלו.

העלילה מתקדמת יחד עם משחקי הליגה, כשהעונה נגמרת בגמר הגדול והזכייה בגביע השיבה (תראו, תבינו) אבל הפוטבול הוא סתם תירוץ לקידום העלילה.
המרכז כאן הוא ההומור הגס והילדותי, והדינמיקה בין החברים האלה. הליגה היא סדרה על גברים ומה שהם מוכנים לעשות בשביל לעזור/להשפיל את החברים שלהם. אצל כל דמות כאן, גם אצל אנשי המשפחה קווין ורקסין, הליגה (ומכאן, החבר'ה) תמיד במקום הראשון. רקסין ישים לאשתו כיסוי עיניים במיטה כדי שיוכל לבצע חילוף בקבוצה שלו תוך כדי הסקס. קווין מוכן לתת לבחור שהוא שונא להיכנס לליגה במקום אשתו רק כדי לא לערבב בין חיי המשפחה שלו לבין מקום המפלט. החברים תמיד באים לפני הכל.

הליגה היא הדבר הכי קרוב לסרט של אפאטו בטלוויזיה כרגע - מלאה בבדיחות סקס, השפלות פומביות והחלטות מטופשות. במילים אחרות היא נורא מצחיקה. העונה השנייה כבר הסתיימה, אז יש לכם הרבה מה להשלים -
תורידו, תביאו כמה בירות ותזמינו את החבר'ה.

2 תגובות:

ליאור אמר/ה...

אתה חוטא לתפקידך כמבקר (חסר) תרבות.
איך יתכן שהזכרת את ג'ון להג'וי מבלי להתייחס לסרטונים האינפנטיליים אך הממש מצחיקים שהוא העלה לאינטרנט. זה הרי מה שהפך אותו למפורסם מלכתחילה!
בכל מקרה, הנה דוגמה מייצגת :
http://www.youtube.com/watch?v=jvjDr8KKtsE

אמרי מרמור אמר/ה...

כשאתה צודק אתה צודק.

הוסף רשומת תגובה