Pages

יום חמישי, 3 במרץ 2011

אינדי סיטי - יוצאים לרחובות


מזל שגם כש"ערוץ המוזיקה" הישראלי לא נורא מתעניין במוזיקה ישראלית יש עוד אנשים שדואגים לעשות את העבודה הבסיסית שלו - להנציח כמה שיותר מוזיקאים ישראלים עושים את מה שהם עושים ולתת לקהל הרחב הזדמנות להכיר אותם.
אחרי אתר "הפרויקט" הנפלא (שעדיין מתעדכן כל הזמן בביצועים נפלאים כאלה) עלה לפני כמה שבועות לשידור בערוץ שמונה פרויקט "אינדי סיטי" של בטינה פיינשטיין ונדב הראל.

לא מדובר באיזה רעיון חדש. פיינשטיין צילמה ביצועים חיים של אמני אינדי בשלל לוקיישנים ברחובות תל אביב במטרה לחשוף אותם גם לרוב השפוי שלא גר בעיר הזאת. סדרת הקליפים הזאת שכוללת בין השאר ביצועים של עוזי רמירז, רות דולורס וייס, גבע אלון, תעני אסתר, ג'ק אין דה בוקס, יעל דקלבאוס, מורחת לאקום, אלקטרה, רוצי בובה ועוד משקפת די יפה את מה שקורה (זהירות, המילה השנואה עלי עומדת להגיע) בסצינה, לטוב ולרע. הרבה כישרון, הרבה בוסריות, פוטנציאל גדול ברמות שונות של מימוש, וההבעות של כל עוברי האורח ברקע שלא לגמרי בטוחים איך להגיב למראה החייזרים שנחתו להם באמצע הרחוב.

אפשר לראות את כל הביצועים שכבר שודרו בערוץ היו טיוב של עיריית תל אביב לצד הקלטות עוצרות נשימה מכל ישיבות העירייה.
אני יכול רק לקוות שאולי בהמשך העניין הזה יוכל לצאת מגבולות תל אביב ואולי גם להגיע לשידור מחוץ לגטו התרבותי של ערוץ שמונה, אבל בינתיים זה מה שיש וגם זה מבורך. גם לשכנע את המשוכנעים עדיף מלא לשכנע אף אחד.

הנה עוד כמה ביצועים מוצלחים מהפרויקט הזה:






2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

דמיון מפתיע של חמי ל וויין קוין. וכל הקליפ נראה כמו הפגנה של השמאל - הולכים לאט , מדברים ובסוף מגיעים למנזר.
צירוף מקרים מעניין בין קפה אדיר (שיר מעולה ) בין הצילום בקפה אדר ( נראה כמו בית קפה בקהיר אחרי המהפכה)

גיאחה אמר/ה...

LOL על התגובה שמעליי.

הוסף רשומת תגובה