Pages

יום שני, 21 במרץ 2011

האזנה מלאה : Peter Bjorn & John - Gimme Some


קצת קשה לי למצוא זמן לעדכן כאן השבוע, אבל אני חייב לחלוק את האושר הזה.
האלבום החדש של PB&J אחראי לחיוך האידיוטי שמרוח לי על הפנים מהבוקר. אני יודע שהייתי אמור להעריך את הניסיונות שהם עשו ב-Living Thing, אבל אלוהים איזה כיף לשמוע אותם חוזרים לפופ המתוק שגרם לי להתאהב בהם מלכתחילה. במילים אחרות, Gimme Some מפוצץ בהוקים ממכרים לפחות כמו זה של שיר השריקות ההוא שלא ננקוב בשמו.

אולי זה אחד מהאלבומים האלה שאני אשמע בלי סוף במשך שבוע שבועיים ואשכח מקיומם אחרי חודש - זה קורה לפעמים עם אלבומים מהסוג המשמח, קל יותר למצוא להם תחליף - אבל נכון לעכשיו זה האלבום הכי טוב בעולם, והעולם הזה יפה.

הנה סטרים של כל האלבום באדיבותם של האנשים היקרים ב- NPR:



4 תגובות:

גשומה אמר/ה...

וואו, איך עשית לי שמח עכשיו. וזו מטלה לא פשוטה, כשמנסים להוכיח כלמיני דברים בעזרת שימוש בעיקרון אי הודאות ומשוואת שרדינגר.

הוספת לשורה המכוככבת שלי בגוגל כרום, מר בחור.

אמרי מרמור אמר/ה...

תודה גברת בחורה :)

גשומה אמר/ה...

(יו, אני לא מפסיקה להאזין לאלבום הזה, עם העטיפה הכי אדירה שחזיתי בה מזה זמן רב.
איזה כיף שבמקרה השותפה שלי שלחה לי לינק לבלוג הזה.)

אנונימי אמר/ה...

סליחה על חוסר הרלוונטיות אבל שמך האמיתי הוא גשומה?:)
(על החתום יוסף ש. אנונימי)

הוסף רשומת תגובה