Pages

יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

ברוכים הבאים (או: צ'קים בקופסה מימין)


פוסט פתיחה זה קצת מוזר כי אף אחד לא קורא אותו בזמן אמת. לבלוגי תרבות אין פתיחות חגיגיות. בשביל זה יש H&M.
מה שאומר שאתם כאן כי אהבתם דברים שעוד לא כתבתי (הם מבינים למה אני מתכוון).
אז מה יהיה? ביקורות ומחשבות על מוסיקה, טלוויזיה וקולנוע. מי שיקרא יסכים איתי או יתעצבן מכמה שאני עיוור ואיך בכלל יכול להיות שאני לא אוהב את Glee (יכול להיות. Glee מעפן).
 בכל מקרה אני אשתדל שיהיה נחמד ושיהיה מספיק כיבוד.
אה, ופה ושם יהיה סרטון YouTube שגם ככה כבר העבירו לכם במייל, אבל אין מה לעשות בכל זאת זה אינטרנט פה.
זהו בערך, עכשיו רק נשאר לקוות שמישהו בכלל יגלוש לעמוד הזה. כל מה שאני יכול להגיד זה ש
בר רפאלי אלירז שדה אסתי גינזבורג דיאנה גולבי אבודים ליידי גאגא.
ציצים.

יאללה בלגן

2 תגובות:

דוד אמר/ה...

אל דאגה.
הגעתי לפוסט הזה דרך כל הפוסטים הקודמים (בסדר כרונולוגי הפוך) וקנית אותי בדרך.
אין ספק שאני ממשיך עם הבלוג לעתיד

אמרי מרמור אמר/ה...

David, I think this is the beginning of a beautiful friendship.

הוסף רשומת תגובה