Pages

יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

מילה על כריסטינה הנדריקס



כמו כל צופה טלוויזיה עם עיניים אני שפוט של "מד מן". בכלל תמיד משמח שמשהו כל כך מוצלח מקבל קהל והכרה בזמן אמת (ע"ע Party Down יהי זכרה ברוך).
כמו כל גבר עם עיניים אני גם שפוט של כריסטינה הנדריקס. ברור לגמרי גם למה היא אחת מהשחקניות היחידות בקאסט שמישהו זוכר את שמן (וכבודה של ג'נוארי ג'ונס במקומה מונח).
הבעיה היחידה שלי עם הפריצה הגדולה של הנדריקס היא התפיסה שהפיכתה לסמל מין (גם בתוך התכנית וגם בסיקור התקשורתי שלה) היא איזה ניצחון למין הנשי. זה בדרך כלל הולך ככה :
"איזה יופי לראות אישה אמיתית, עם קימורים, מככבת בתכנית כמושא התשוקה של כל גבר". או משהו כזה.
אז בקשר לזה – כריסטינה הנדריקס היא לא אישה אמיתית. כלומר אני מניח שהיא קיימת (אפילו שאני לא אופתע עם מתיו וינר פיתח אותה באיזו מעבדה, ואם כן כל הכבוד מתיו) אבל אף אחת לא נראית ככה. כל הסיפור הזה על איך שבחורה שדומה בעיקר לג'סיקה רביט עם קצת יותר אגן והרבה יותר חזה (שוב, כל הכבוד מתיו) מייצגת על המסך איזה ניצחון פמיניסטי הוא סתם שקר גס.
אתם יודעים מי נראית כמו אישה אמיתית? אליזבת' מוס.
"אני בת אנוש."
אליזבת' מוס משחקת בסדרה את פגי אולסן והרבה מכם לא ידעו עד עכשיו איך קוראים לה. לא ידעתם כי היא נראית כמו בחורה נורמלית ולא כמו דמות קומיקס, ושערים עם בחורות נורמליות לא מוכרים עיתונים כמו החזה של כריסטינה הנדריקס.



"אני רובוט מהחלל."
הנדריקס היא פצצת עולם וכיף שיש מצלמות שמנציחות את הפלא הזה רוב הזמן, אבל בואו נרגיע את חגיגות הניצחון על השטחיות. אנחנו אוהבים לראות אותה בדיוק מאותה הסיבה שאנחנו אוהבים לראות את בר רפאלי – היא חייזר יפיפה.
בואו רק נודה בזה. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה