Pages

יום שני, 31 בינואר 2011

שירים חדשים ויפים

ברור שכל שבוע יוצאת המון מוזיקה חדשה לאוויר האינטרנט אבל כנראה שלא תמיד יש לי כוח להקשיב, כי השבוע האחרון הרגיש כאילו נופל עלי גשם של שירים יפים משום מקום (אני ודימויים זה כמו... אני ודימויים).
הנה כמה דברים מוצלחים מהשבוע שעבר:

1. My Brightest Diamond  המופלאה התארחה בתכנית Studio 360 של WNYC וביצעה שיר חדש ותזמורתי בשם We Added It Up. אני לא משתמש במילה מקסים בדרך כלל, אבל השיר הזה מקסים.




2. Secret Cities הוציאו יופי של אלבום בכורה בשנה שעברה (הנה טעימה), והם כבר בדרך לאלבום חדש עם סינגל ראשון ומשמח בשם Love Crime. מי שרוצה להיות קטנוני יעיר שזה נשמע כמו גריזלי בר, מי שרוצה ליהנות ייזכר שגריזלי בר נשמעים טוב.


3. לא ידעתי בכלל שיש אלבום סולו חדש של Gruff Rhys בדרך, אז היה ממש כיף להיתקל פתאום בסינגל השני Senseations in the Dark מתוך האלבום החדש Hotel Shampoo (איזה שם מצוין).
אם במקרה לא יצא לכם להכיר אותו עדיין, רייס הוא הסולן של Super Furry Animals שהם גם להקה וגם אחד המתכונים הבטוחים ביותר שאני מכיר לשיפור מצב הרוח. אז הנה מנה מתוקה של פופ עם חצוצרות מריאצ'י שתחזיק אותי לפחות עד שהאלבום יוצא בשביעי לפברואר.


4. כבר הרבה זמן אני מחכה לאלבום החדש של Heypenny שכבר נגנז בעבר והוקלט מחדש בעזרת מימון מעריצים באתר Kickstarter. לפחות לפי הסנונית הראשונה והסופר קליטה ממנו כנראה שהיה שווה לחכות.
לשיר קוראים Purple Street והוא ישמח להתנחל אצלכם בראש עד סוף היום אם רק תלחצו על הפליי.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מצוין תודה

הוסף רשומת תגובה