Pages

יום שלישי, 11 בינואר 2011

Louis CK - Hilarious


בשנה שעברה הסטנדאפיסט הטוב בעולם הוציא את המופע החדש שלו, Hilarious, כסרט קולנוע (דבר שלא קרה מאז שמרטין לורנס ניסה לעשות את זה בשנת 2000). הוא הוקרן בסאנדנס, ובכמה הקרנות מוגבלות מאוד ברחבי ארה"ב לפני שהוזרם חופשית באינטרנט (לתושבי ארה"ב בלבד. נבלות) ולבסוף הוקרן בקומדי סנטרל ויצא היום בדיסק רגיל ו DVD.
כמו השעות הקודמות שלו, Shameless ו Chewed Up, זה הסטנד אפ הכי מבריק שלו עד היום. אין לי מושג איך הוא עושה את זה. איך אפשר לזרוק כל שנה את כל החומרים הקודמים שלך ולבנות שעה ומשהו חדשה לגמרי (ובמקביל לכתוב, לערוך ולביים סדרה) שהיא אפילו יותר מוצלחת מהמופע האחרון שלך. שעה של סטנד אפ זה המון. יש קומיקאים מעולים שרצו עם אותה השעה רוב הקריירה ולואי מעיז לזרוק אותן לפח כל שנה ועוד לצאת מנצח.


בכל אופן, Hilarious זה הדבר הכי מצחיק שתראו בזמן הקרוב. אחרי שני מופעים שעסקו בביקורת עצמית כנה עד אימה, לואי מקדיש יותר זמן מאי פעם לביקורת גם על החברה האמריקאית המפונקת שסביבו והוא עושה את זה עם כושר אבחנה מחודד ויכולת אדירה לדימויים ציוריים (התיאור של האיש שבמקום לדבר מפריש מילים באיטיות מהמצח הוא שירה טהורה).
בשונה מהקומיקאים הגדולים שעסקו גם בביקורת חברתית לפניו כמו ג'ורג' קרלין או ביל היקס, לואי לא מתנשא על מושאי הביקורת שלו לרגע. כל פגם שהוא מוצא באנשים סביבו הוא פגם שהוא מוצא גם בעצמו והוא לא נותן לך לשכוח את זה.

בכל אופן, מה שהתכוונתי לכתוב מההתחלה זה - יש ללואי סי קיי ספיישל סטנד אפ חדש והוא מעולה. הנה תראו!
















1 תגובות:

הופעות סטנד אפ אמר/ה...

לא ברור לי מדוע הם סגרו את זה רק לארה"ב, מה הסיפור? משתמשים מארצות זרות יזהמו להם את האינטרנט? עצם זה שהוא מחליף את החומרים שלו בתדירות רבה כל כך רק מראה כמה הוא נדיר מסוגו

הוסף רשומת תגובה