Pages

יום רביעי, 16 בפברואר 2011

סינגל : נעם נבו - אל תחפש


אני אודה שלא ממש שמתי לב לנעם נבו עד עכשיו. ידעתי שיש עוד זמרת/יוצרת שמארחת ומתארחת בהופעות של אמנים שאני אוהב (עינב ג'קסון כהן, דפנה והעוגיות, יעל קראוס ועוד) אבל לא ממש הקשבתי למה שיש לה להגיד כי זאת מין תקופה כזאת של המון יוצרות מוכשרות ולמי יש כוח עכשיו לעוד אחת (מרוב "עץ נופל ב" לא רואים את ה"יער". או משהו).
פספוס שלי.

אל תחפש, הסינגל השני מאלבום הבכורה המתקרב שלה, הוא יופי של שיר. הוא מרפרר די חזק לאיזור של האלבום הראשון של Air, ואם להיות יותר מדויק ל- Zero 7, ואם להיות עוד יותר מדויק, לזה.
לי לפחות הוא הפך את הבוקר הזה להרבה יותר נעים, תקשיבו ואולי הוא ינעים גם את שלכם.



אל תחפש אמת בשקר 
אהבה שלי, 
אל תחטט אצלי בבטן 
זה עושה גלים 

כמו שמתרחקים באור 
כמו שמתרגלים לחושך 

אם אני דווקא מחפשת 
את הטעויות, 
אל תבהל, זה רק החשק 
להמשיך לחיות 

ואל תכנס כל כך בשקט 
אני כבר שלך, 
אל תכנס כל כך בשקט 

כמו שנאספים אל חוף 
כמו שנסחפים ביופי

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה