Pages

יום חמישי, 10 בפברואר 2011

סינגל : The Strokes - Under Cover of Darkness


אז הנה הסינגל הראשון מ- Angles, האלבום הרביעי של הסטרוקס -



האזנה ראשונה: 
היי הם סוף סוף הפסיקו לנסות להתקדם או להרחיב את הצליל שלהם והבינו שהם מהלהקות האלה שיודעות לעשות דבר אחד (אפילו שזה דבר ממש מוצלח). השיר הזה היה יכול להשתלב בקלות ב Is This It ואף אחד לא היה שם לב שהוא נוצר עשר שנים מאוחר יותר. אז... טוב!

האזנה שנייה:
הם נשמעים קצת כמו להקת קאברים של הסטרוקס. הניסיון הזה לכתוב מין Someday 2 הוא קצת מדכא. כאילו הם אומרים לנו "רציתם עוד כזה, לא? אז הנה קחו". אולי נסיונות החיפוש היחסית זהירים של האלבומים הקודמים לא הביאו תוצאות מוצלחות במיוחד, אבל אם למדנו משהו מאלבום הסולו של ג'וליאן קזבלנקס זה שיש לסטרוקס לאן להתפתח. בכל מקרה נראה לי שאני מעדיף להקה בחיפוש מלהקה שמנסה לכתוב מחדש את אותו אלבום. אז... לא משהו.

כל ההאזנות שאחריהן:
שום דבר מרעיש, אבל לא נראה לי שיש סיבה לצפות מהסטרוקס למשהו מרעיש בשלב הזה. השיר חמוד לאללה, ואין לי שום דבר נגד שירים חמודים לאללה. אז... מעניין אם ה-Hives עוד קיימים.

2 תגובות:

יוסי אמר/ה...

רק לי העטיפה מזכירה את העטיפה של זרים במאה ה21 של קוואמי והחלבות??

נמרוד אמר/ה...

שיר סבבה כזה. לא ממש נופל מהתפוקה של שני האלבומים הראשונים - אבל מצד שני, גם הם נשמעים לי קצת מיושנים ולא מעניינים היום. הסטרוקס, מה לעשות, היו מאוד מרעננים בזמנם אבל גם מאוד חד גוניים. ולהקות מהסוג הזה נמאסות מהר במיוחד.

הוסף רשומת תגובה