Pages

יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

שיתוף פעולה אדיר #2 -The Antlers + Nicole Atkins

הנה עוד אנשים מוכשרים שמשלבים כוחות כדי ליצור מגהזורד מוזיקלי. משפט הפתיחה הטוב של 2011? יכול להיות.
בכל אופן, על האהבה העמוקה שלי ל-Antlers בכלל ולאלבום האחרון שלהם בפרט אתם כבר יודעים. עם ניקול אטקינס, לעומת זאת, יש לי מערכת יחסים יותר מסובכת.  
מצד אחד, היא מבצעת מעולה עם קול גדול ומסוגנן ויכולת כתיבה שמעידה על בקיאות נדירה בהיסטוריה של הפופ. מצד שני היא פשוט מסרבת להוציא אלבום אחד טוב. במקום זה היא סיפקה עד היום שני אלבומים שמכילים כמה שירים נהדרים אבל גם יותר מדי נפילות. הייתי מוותר עליה אם היא לא הייתה עושה לפעמים דברים כאלה ומעלה לי מחדש את רף הציפיות.

הנה ביצוע משותף של חבורת הברוקלינאים האלה ל- Hounds של ה- Antlers, שבו הקול המעושן של אטקינס (או שזה יותר הנוכחות שלה? משהו בבחורה הזאת מעושן) הופך את השיר המרחף והעדין הזה למשהו הרבה יותר עצוב.


1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

באמת להקה אדירה ושיהיה בריא הסולן שלהם איזה מנעד, לא פעם אחת במהלך הוידאו חשבתי שזאת הבחורה שאחראית לפיצ'ים הגבוההים.
אהמ ו... זה רק אני או שהקלידן נהנה מ-א-ו-ד מהמוזיקה שלהם... אולי אפילו נהנה קצת יותר מדי מהמותר במקום פומבי?

הוסף רשומת תגובה