Pages

יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

תקציר: הבורר 3 פרק 10


והשבוע לא ראיתם הבורר כי... האוגר שלכם כירסם את הכבל של הטלוויזיה או משהו. מספיק טוב? יופי.
הנה מה שהיה -

אבי מכניס את קוקי לסלון בעיניים מכוסות - יש לו הפתעה.


וההפתעה היא... איש אחד שהיא לא מזהה! למה היא הייתה צריכה לעצום עיניים?
לא משנה, מי כבודו?


זה באמת ד"ר קליין. גיגלתי והכל. כבוד למקצוע הרפואה.

אבי - "קניתי לך ניתוח הגדלת חזה! ברוכה הבאה לחיים שלמים של כאבי גב!"
קוקי - "החזה שלי מושלם! מה דוקטור, החזה שלי לא יפה?"
דוקטור קליין - "בתור דוקטור יכול להגיד לך שהוא יפה מאוד. בתור זונת פרסום אני יכול להגיד אמא אני בטלוויזיה!"
אבי מתעצבן פתאום וזורק את הדוקטור מהבית. תודה אבי.


במלון של נדב , אלונה מדווחת שאבי הגיע עם שתי מזוודות ולקח חדר.
כשנדב שואל מה היה במזוודות, אלונה עונה עם הקאמבק החד פעמי הזה:
אלונה - "תראה, בתור מי שבאה מכוכב הלכת קריפטון, יש לי ראיית רנטגן כן? אבל לאחרונה היא קצת נפגעה לי. אני חושבת שזה בגלל שנחשפתי לקפה." לא נגענו. אין לי מושג אפילו מה קשור הקפה בסוף, אבל יש לי מקום חם בלב לכוסיות שמשלבות "קריפטון" במשפט. אפילו אם מישהו כתב להן אותו.
בכל אופן נדב הולך לברר מה הולך פה.
נדב - "אבי מה אתה עושה פה?"
אבי - "מה קורה? לקחתי חדר. אף אחד לא נכנס אליו אתה מבין אותי? אה והחלפתי מנעול."
נדב - "די נו, אני לא רוצה דברים לא חוקיים במלון שקניתי בכסף של משפחת פשע."
אבי - "חמוד. בכל אופן רק עליך אני יכול לסמוך, ואם אני זוכר נכון כבר באתי להציל אותך באמצע הלילה עם משאית זבל אז אתה חייב לי."
נדב - "טוב נו."
אבי - "חמודה הבלונדינית. אתה עושה אותה?"
נדב - "מה פתאום." שומר את זה לסוף עונה. "לא נמשך אליה."
אבי - "שקרניק."

הפרסי מעביר זמן איכות עם הכלב שלו מונגו ומזמין אנשים למסיבת הכניסה שלו לכלא.
הוא מתקשר לבולדוג ומבטיח שיהיה ברוקולי כי בולדוג אוהב אוכל בריאות וזאת כל האישיות שלו. אז ברוקולי.
אבי וקוקי מגיעים בג'יפ ואומרים לפרסי להיכנס, יש להם מתנת פרידה בשבילו.
מגיעים לאיזה חניון נטוש (איפה בישראל מוצאים חניון נטוש?)  ומתחילים לשאול אם הפרסי יודע איפה מסתתר הערס האקראי.
פרסי - "עזבו אותי, לא ידעתי שהוא כפול. למה אתם נראים כאילו אתם הולכים להרוג אותי?"


אבי - "סתם בונים מתח יא כבד! בכל אופן הבאנו לך סמים מתנה שתוכל לסחור בכלא." לא מתנה כזאת מושקעת. לקבל סמים מתנה מאבי זה כמו לקבל דפים למדפסת מתנה מסוכן ביטוח.
אבל יש בונוס - הם הביאו לו גם... זונה במדי שוטרת!



ואז אבי וקוקי נשארים לצלם בזמן שהפרסי שוכב עם זונה בחניון מטונף. חיי הזוהר.



נדב ואורנה בבית, מבואסים מזה שהם תקועים בזוגיות במקום לחטוף מחלות מין בחניון.
אורנה -"למה אני צריכה לבוא למסיבה הזאת בכלל?"
נדב - "כי זה אירוע מהעבודה."
אורנה - "מסיבת כניסה לכלא של רון הפרסי שהודה בניסיון לרצח שאתה הואשמת בו ועדיף שלא תיראו בכלל באותו חדר, זה אירוע מהעבודה?"
נדב - "אממ.. יש לי עבודה כי קניתי בכסף שלהם מלון אז זה נחשב לא?"
אורנה - "לא. טוב עזוב אתה סתם כועס כי בגדתי בך. כלומר, כי אתה חושב שבגדתי בך. אפילו שלא בגדתי. פעמיים."
נדב - "אני יודע ששיקרנו אחד לשני. בואי נעשה הסכם -"



ברור, וגם


ברור.
בהמשך הם גם מתחייבים לא לצרוב דיסקים, לא לאכול שומן רווי ולא לדרוך על הדשא.
נראה לי שההסכם הזה יופר יותר מהר מאמנת ז'נבה בזמן פעילות בשטחים - או יה! פאנץ' פוליטי עצל!

גם הבורר וטלי מגיעים למלון של נדב. מאז שהוא קנה מלון כולם פתאום נזכרו שהם חייבים ללכת לבקר בנופים הקסומים של נתניה. אלונה בקבלה.
הבורר אומר שהוא הזמין סוויטה אז אלונה פשוט מביאה לו מפתח בלי לשאול שאלות קשות כמו על שם מי הסוויטה.
מה שיפה במלון הזה זה שהוא עובד על אמון.
בעלה, עידו מוסרי, תקוע בחוץ. המאבטח של המלון לא נותן לו להיכנס לקבלה כי הדבר האחרון שהם צריכים כאן זה עוד לקוחות. בכל אופן מוסרי מתקשר לטלי ומתחנן שתיקח אותו חזרה ושהוא גמור בלעדיה.
טלי מסבירה לו שהיא לא מוכנה להיות עם גבר בוגדני, אלא אם הוא הוא מאפיונר בגיל הזהב שבוגד באישתו איתה בזמן שהיא מחזיקה לו את הקטטר.
הבורר מבקש מנדב שישמור על טלי כי יש לה בעל מכה ומזכיר לו לבוא למסיבה של הפרסי.

נדב הולך לבקר את אבי.
נדב - "אתה בטוח שאין שום דבר לא חוקי בחדר שלך במלון?"
אבי - "כן נו הכל חוקי. סמים זה חוקי נכון?"
נדב - "מה?!"
אבי - "כלום."
נדב - "תגיד, אולי תשלים עם אבא שלך?"
אבי - "מה אתה מגן עליו? לא מספיק שאתה מחזיק במלון את הזונה שלו? אתה יודע שהוא שלח לבעלה נערת ליווי כדי לגרום לה לעזוב אותו?"
נדב - "ועכשיו היא במלון שלי? אני לא מאמין. אם הייתי יודע שיש במלונות זוגות בוגדים לא הייתי קונה אחד."

נדב חוזר למלון ובכניסה נתקל בבעלה של טלי.
מוסרי - "אתה חייב לעזור לי! עשו לה שטיפת מוח, לא נותנים לה ללכת. עשיתי טעות אחת ועכשיו אני אשלם עליה כל החיים.. מה אני אמור לעשות עכשיו?"
נדב -

להפתעתו הוא לא מצליח לגרום לבעיה להיעלם עם פסטרמה.

לאן נדב הולך עכשיו? לבית של הבורר (יום עמוס).
הוא נכנס ופוגש בפעם הראשונה את גילה. הוא באמת אף פעם לא פגש את גילה? מוזר.
בכל אופן, גילה מסתירה את העוינות שלה מצוין.

love is in the air

גם ענבל מגיעה ושואלת אם הוא ראה את אבי.
ענבל - "תגיד לו לחזור כבר הביתה.. כבר מתחיל לחזור לי הכבוד העצמי. זה נורא."
נדב - "אני מבטיח."
גילה - "תמות."
נדב נכנס עם הבורר למשרד.
יש קטע שלם עכשיו שבו נדב מנסה לשכנע את הבורר שזה לא יפה לבגוד עם אישה נשואה ולשלוח לבעלה נערת ליווי.
לא הייתם חושבים שזה יהיה מסובך כי איזה בנאדם בוגר לא יודע את זה, אבל נדב מתעקש לנסות ולהעביר את הטיעון המוסרי המובן מאליו שלו בעזרת התנ"ך, ספר שמלא בסקילות וגילויי עריות מוסריים. לי אין כוח לחפירות על כבשת הרש אז בואו נמשיך.

בולדוג מגיע למפגש עם האקס המיתולוגי.
בולדוג - "אז... מה קורה?"
הבורר - "בסדר, בסדר."
בולדוג - "אתה נראה טוב."
הבורר - "כן, חזרתי להתאמן וגם יש לי איזה פילגש חדשה. מה יש לך?"
בולדוג - "כלום, זה כלום.. נכנס לי משהו בעין. בכל אופן רק רציתי להתייעץ איתך. מה אני אמור לעשות עם הכלב של הפרסי? הוא ענקי ואין לי מקום בדירה."
הבורר - "תעשה לו מה שעשינו לאח של זגורי."
יש לי הרגשה שהם לא מסרו את אח של זגורי ל SOS.
הבורר - "אה ואני עדיין שונא אותך ולא רוצה לראות אותך יותר."
בולדוג הולך להתכרבל בבית עם קילו האגן דאז ושידורים חוזרים של סקס והעיר הגדולה.

נדב מביא פורץ שיפתח את החדר של אבי ומגלה שם המון כריות מלאות סמים.
אלונה מסבירה לו שכדאי שיעיף את הסמים של אח שלו ואת הפילגש של אבא שלו מהמלון כי הם די הורסים הכל.
נדב שואל אם היא באה למסיבה היום.
כולם יודעים על המסיבת כניסה לכלא של רון הפרסי? הוא הזמין גם את הבלונדינית מהקבלה? יש event בפייסבוק?

יגאל הנאצי ואושרית חיים להם בגועל וגועל בדירה של בולדוג.
את הכי מגעילה. לא, אתה הכי מגעיל.
פארוקי מגיע לבקר.
מסתבר שלנאצי יש תוכנית - איך שההברחה נוחתת והכסף אצל פארוקי הם עושים מהלך על הכתר. זהו, זאת כל התכנית. שבועות הוא עובד על זה.
פארוקי ייקח 80 אחוז מההברחה (ברור) ויעבור לעבוד אצל יגאל.
יאללה שימו ידיים - ב-הצ-ל-חה!

הפרסי מוסר לבולדוג את הכלב שלו, מונגו.
אהבתי את ההשקעה ברצועה -


בולדוג מבטיח שהוא לוקח אותו לקיבוץ.
אבל בשנייה שפרסי מתחיל לנסוע בולדוג לא מחכה ויורה במונגו.
הפרסי קולט (כי בולדוג עשה הכל חוץ מלהדליק שלט נאון של "אני עומד לפוצץ לכלב שלך את הראש") ומתחרפן.
פרסי - "אבל למה?! למה?!"
בולדוג -
סאבטקסט עדין.
מונגו - "דווקא הייתי מסתדר."
רק בגלל שחברה שלך זרקה אותך זה לא אומר שאתה צריך לירות בכלבים של אנשים אחרים, זה כל מה שאני אומר.

נדב הולך לעשות לאבי נו נו נו.
נדב - "תעיף את הסמים מהמלון!"
אבי - "לא רוצה."
נדב - "טוב אז לא."
אירנה נכנסת.
אירנה - "היי נדבוש אתה בא איתי למסיבה של הפרסי נכון?"
נדב - "מה? לא."
אירנה - "אבל אתה מת עלי ואני בהריון ממך, זוכר?"
נדב - "את בהר-מה ממי?"
אירנה - "מצחיקול... לא זוכר איך שסיממתי אותך ושכבתי איתך בהתחלת העונה?"
נדב - "את תעשי הפלה את שומעת אותי?!"
אירנה - "אוי אתה והבדיחות שלך.." *בקול עבה* " 'אני נדב, יש לי שיער מצחיק. תעשי הפלה.' ... מתוק אתה."
אירנה הולכת להתארגן למסיבה או להרתיח איזה ארנב.
אבי - "תשאיר את הסמים במלון ואני אארגן לך הפלה."
נדב - "דיל."
האחים קלאסה חוזרים לעניינים.

יאללה, יש מסיבה במועדון חשפנות.
נדב אוסף את אורנה, היא שמה לב שהוא נראה קצת חיוור. כנראה הוא מזועזע שהוא הכניס מישהי אחרת להיריון. אני מזועזע כי הגנים האלה עומדים להמשיך להתפשט.
במסיבה נדב מוצא את טלי והבורר, אורנה הולכת לבר.
נדב - "אירנה דיברה איתי."
הבורר - "שיט, אמרתי לה לא לומר כלום. טוב נו, מזל טוב."
נדב - "ממש."
הבורר - "תגיד אתה יודע איפה בעלה של טלי?"
נדב - "ברור הוא מחכה בחוץ."
הבורר - "מה הוא עוד עוקב אחרינו?"
נדב - "נראה לי שהפרסי שלח לו event."

בחוץ נדב והבורר תופסים את בעלה של טלי.
הבורר - "תקשיב אפס, אתה הולך אליה עכשיו ואומר לה - בגדתי, מה קרה? אם את לא מבינה שאני הגבר שלך את מטומטמת. וגם בגדתי באשמתך. ומי בכלל נתן לך לצאת מהמטבח. ואז תיתן לה מכה עם הנבוט הזה, תגרור אותה חזרה למערה ותפלו אחד לשני כינים מהפרווה עד אור הבוקר."
בעלה של טלי - "כן יודה."
בזמן שבעלה של טלי נכנס למועדון, הבורר מתקשר אליה ואומר לה שזה נגמר ושהיא שרמוטה.
נדב - "אתה בנאדם טוב." כן, הוא וגנדי.

במועדון טלי ובעלה מתאחדים, ואורנה רואה את רון הפרסי רוקד על הבמה -

אורנה מזהה אותו בתור האיש שהרביץ לה, או מהתכנית אירוח של מה קשור. בכל מקרה זה מבהיל אז היא בורחת לשירותים ומתקשרת משם לנדב לספר לו שהאיש שהרביץ לה במועדון.

בולדוג מגיע למועדון, והבורר שעדיין מחכה בחוץ עוצר אותו.
הבורר - "אמרתי לך לא לבוא לפה."
בולדוג - "אני יודע, אבל זה הפרק שבו כל הסודות יוצאים החוצה אז אני חייב לספר לך עוד דבר אחד."
הבורר - "טוב מהר."
בולדוג - "גילה היא זאת ששלחה אנשים להוריד את נדב ואורנה."
הבורר נראה חלש, ובולדוג לוקח אותו הביתה.

פרק מרגיז. כל כך הרבה ניסיונות התנקשות בתכנית אחת והיחידה שבאמת יצאה לפועל הייתה נגד מונגו.
אוהבים אותך מונגו, לא נשכח ולא נסלח,
חסר תרבות.
מונגו RIP

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ענק כרגיל!

אנונימי אמר/ה...

שווה להמשיך לראות את הסדרה המטופשת הזו רק בשביל ה"תקצירים" שלך.

אנונימי אמר/ה...

גדול

אמרי מרמור אמר/ה...

שווה להמשיך לכתוב אותם בשביל ה"תגובות" :)
see what i did there?

אנונימי אמר/ה...

אמרי, מה דעתך על ריי ויליאם ג'ונסון ביוטיוב? סתם מעניין אותי. (אותי הוא מצחיק.)
ותודה על התקצירים! מפרק לפרק נראה לי שהסדרה לא ראויה להשקעה כזאת מצדך. אבל תמשיך!

אמרי מרמור אמר/ה...

מה יהיה אתכם אנונימים? תמציאו איזה שם...
בכל אופן, אני לא מכיר את הבחור אבל אני אחפש אותו (סומך עליך).
ומדובר ביצירת מופת טלוויזיונית חבוב! לא הייתי נהנה כל כך לצחוק איתה/עליה אם לא הייתי אוהב אותה..
אבל עכשיו שהעונה עומדת להיגמר, באמת צריך להתחיל לחשוב לאן לתעל את כל האנרגיה הזאת :)

יפעת אמר/ה...

טוב, אני אמציא שם (ואני היא, לא הוא)...
באמת זו נראית לך יצירת מופת? לא יודעת, שתי העונות הראשונות היו ממש מצחיקות וכיפיות, כמה שהעלילה הייתה מופרכת בכל זאת היה בזה משהו משכנע ומושך, אבל בעונה הזאת אני מרגישה כאילו הכול התפרק ורק מושכים עוד רק כדי להפיק עוד פרקים. גם הכתיבה, גם המשחק... וכבר אין לעלילה שמץ של אמינות, אפילו בצפייה מאוד מאוד סלחנית. נכון שאני עדיין צופה בכל הפרקים, אבל אני מאוכזבת. וצוחקת בעיקר עליהם, לא איתם...
אבל מהתקצירים שלך אני מתה מצחוק :)

הוסף רשומת תגובה