Pages

יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

המון דברים יפים בחינם


לכבוד הכריסמס (או שסתם ככה) המון מוזיקאים מצוינים החליטו לשחרר דברים חדשים בחינם, רוצו לקחת אותם!
או שרק תקליקו! כי זה באינטרנט! למה אני צועק?!



1. Yeasayer הוציאו אלבום של הופעה חיה ומצוינת להורדה באתר שלהם. שווה רק בשביל הביצוע האדיר ל Red Cave, ובעצם שווה בכלל.

2. והנה Shell Games, השיר הפותח את האלבום הבא של Bright Eyes.
אם תהיתם איך רוק פופ אייטיזי נשמע כשקונור אוברסט כותב אותו, הנה התשובה המשמחת שמזכירה יותר מהכל את השירים של Digital Ash in a Digital Urn.

Everyone on the count of three, all together now!


3. ה Klaxons משחררים EP חינמי של שירים מתוך הקלטות שעשו ב-2008 עם ג'יימס פורד מSimian Mobile Disco,  הקלטות שלא נכנסו לאלבום השני שלהם. אני לא אגיד שאני לא מבין איך השירים האלה לא יצאו עד עכשיו, אבל בכל זאת יש כאן רגעים נחמדים כשבראשם השיר Wildflowers המהפנט.

באתר של הלהקה אפשר לשמוע הכל ולהוריד, אבל רק בפורמט wav כי הם מגניבים. לא נורא, Listen Before You Buy דאגו לסדר לנו גרסאות mp3.

4. דיימון אלברן לא נח לרגע, ואחרי Plastic Beach המעולה שיצא השנה הוא הספיק להקליט אלבום חדש של ה Gorillaz  בשם The Fall להורדה חינם. הגימיק כאן הוא שהאלבום הוקלט כמעט כולו בעזרת אפליקציות של אייפד. אני מניח שזה אמור להיות מעניין בתור איזה אבן דרך בצורה שבה יוצרים מוזיקה (אלבום שנכתב והוקלט כולו תוך כדי סיבוב הופעות) אבל זה לא באמת עניין כל כך חדש ובכלל, לא ממש אכפת לי איך הקלטתם את זה כל עוד התוצאה מוצלחת. והתוצאה מוצלחת. זה יותר אלבום סקיצות אלקטרוניות של אלברן מאשר אלבום גורילז רגיל ועמוס אורחים, אבל זה עדיין מעניין הרבה יותר ממה שהייתם חושבים.
אפשר למלא פרטים ולהוריד מהאתר הרשמי, או שאפשר להוריד ישר מכאן. בחירה (קלה) שלכם.

4. ועוד דבר אחד לא מאוד חדש, אבל מאוד יפה.
ריאן וובר ואריק אוסטרמן הוציאו בספטמבר אלבום תחת השם Eric & Magill (כן אני יודע, אריק ומגעיל). לאלבום קוראים All Those I Know והוא אחד מהיפים של השנה, בחיי. המוזיקה שלהם היא מין מרק אינדי-פולק עשיר שכזה. זה לא משהו שלא שמענו קודם - אבל זאת כן הוכחה ששמענו קודם דברים נורא יפים.
אפשר להוריד את האלבום חינם בבנדקמפ שלהם, או לפחות להקשיב בעיניים עצומות ל Should We All Wake Up ולדמיין שעוד יש דבר כזה שקוראים לו "חורף".


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה