Pages

יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

תקציר: הבורר 3 פרק 7


טוב גם אני ראיתי היפה והחנון במקום הבורר. הייתי חייב לדעת על מה אלכס וליטל רבו (עדיין לא ממש ברור), שלא לדבר על הרומן בין נלה לאור, החנון שמותר לאהוב כי יש לו ריבועים מתחת לזקן.
בכל אופן מסתבר שממש באותו זמן הבורר עשה ספיישל פרק מחווה ל"אחת שיודעת" כולל שקרים, תככים ולבבות שבורים.
הנה מה שקרה:

הטלפון מצלצל במשרד עם הספות התואמות.
זה יגאל, יגאל מזרחי.

הבורר- "מה קורה יגאל?"
יגאל - "אחלה, סתם יושב פה אצל בולדוג ומנחש את הצעד הבא שלך."
הבורר - "מה אתה אומר."
יגאל - "בולדוג חתם עלי, אז אתה בטח שלחת כבר מישהו שיוריד אותי."
הבורר - "מה פתאום? כל נשמה של יהודי קדושה."*
יגאל - "מה שתגיד יא זבל. ובטח טחנת לביבות כל החג, אז אתה לובש את הלקוסט הסגולה המכוערת כי אתה חושב שהיא מרזה."
הבורר - "היא מרזה!"
יגאל - "רואה? קורא אותך כמו ספר. והיא סתם מבליטה לך את הציצים."
הבורר - "טוב אם שלחתי מתנקש אולי הוא גם יצליח." המתנקש הוא הערס האקראי. הוא לא יצליח.
יגאל - "אולי, אבל אם אני מת,  הקלטות מהמלון בהרצליה שמרשיעות את נדב ועוד כל מיני סודות עליך נשלחים למשטרה."
הבורר - "בואנה יא ויקיליקס! למי איכפת מנדב? אז מה אם סוף סוף יש לי ילד שהוציא תואר?"
יגאל - "בטח. אני מציע עסקה - אני לא מדליף ולא עושה כלום לנדב, ואתה עוזב אותי בשקט. יאללה ביי."
רגע אז אף אחד לא הולך להרוג את נדב? רק התחיל הפרק והוא כבר מאכזב.

הערס האקראי מתחת לבית של בולדוג ומתכונן להוריד את יגאל הנאצי. הוא הביא איתו את הפרסי בתור.. אין לי מילה אחרת אז "חיזוק" ("חילוש" זו מילה?).
ע.א - "פרסי יש לי רעיון - אולי אחרי שנהרוג את הנאצי נעשה מהלך ונהרוג גם את בולדוג והבורר?"
פרסי - "השתגעת?"
ע.א - "למה מה יש? הרי אני לא הצלחתי להתנקש בעובד סוציאלי מרמת אביב ואתה כל העונה הצלחת רק לשים לאיזה מלצר רעל בקולה. ביחד אי אפשר לעצור אותנו."
פרסי - "אסור ללכת נגד הבורר בנאדם."
ע.א - "הבורר כבר לא מה שהיה פעם. הרוסים ניסו להוריד אותו והוא לא עשה להם כלום. הוא זקן וסנילי. ראית איזה ציצים  עושה לו החולצת לקוסט?"
הבורר פתאום מגיע ושולח את שניהם הביתה. החיסול מבוטל.
הוא אומר לבולדוג לעלות לנטרל את יגאל ואז לקרוא לו להיכנס לעשות הסכם. לא דיברתם הרגע בטלפון? מה יש לנטרל?

שיהיה. בואו ננטרל.
בולדוג עולה וצועק מחוץ לדלת ליגאל שהוא עומד להיכנס אז שבבקשה לא יירה. הוא גם משאיר את האקדח שלו מחוץ לדלת. מקווה שאין ילדים בבניין.
זהו, מנוטרל.
הבורר מגיע ומודיע לנאצי שהוא בטוח כל עוד הוא לא יוצא מהדירה של בולדוג.
בולדוג לא ממש מתלהב משותף לדירה שהכינוי חיבה שלו זה "נאצי". אבל אז הבורר זורק אותו.
הבורר - "חשבת שאתה יכול לחתום על יגאל וללכת נגדי ולא יקרה כלום? אנחנו גמרנו. לא מכיר אותך יותר, אל תבוא הביתה יותר, אל תתקשר ותחזיר לי את התקליטים שלי."
בולדוג - "אבל אני עדיין איתך ברוך!"
הבורר - "זה נגמר בולדוג. קישטה."

אאוץ'.
אז נשארנו עם השותפים החדשים לדירה - בולדוג והנאצי. אני מריח ספין אוף.

ארוחת בוקר בבית אסולין.
מה לא בסדר בתמונה הזאת?
אה כן. מה ענבל עושה פה?
לפני שני פרקים היא הייתה בבידוד בבית חולים מחכה לתרומת מח עצם. היא כבר קיבלה תרומה? עבר לה?
אנחנו באמת לא הולכים להזכיר את זה יותר?
בשביל סדרת פשע לא נותנים פה לאף אחד למות.

בכל אופן כולם במצב רוח טוב ומעבירים צחוקים על איך שסאסא נכה ונשוי לדבר הזה -
עד שמזכירים את בולדוג.
הבורר מספר להם שבולדוג בגד בו אז הוא זרק אותו וחסם אותו בפייסבוק.
כולם בשוק.
הבורר - "בולדוג הוא לא משפחה, הוא לא דם. אם גילה הייתה בוגדת בי הייתי נותן את אותו פסק דין."
גילה - "היית מכריח אותי לגור עם בולדוג?"
הבורר - "בדיוק. עכשיו לכי תעשי לי קפה."
אירנה נכנסת ומודיעה לכולם שהיא בהיריון והיא צריכה הגנה מהאחים שלה שרוצים לעשות לה הפלה. נעמי מבטיחה לשמור עליה.

בולדוג בא לבקר את נדב בכלא.
אורנה עדיין מסננת את נדב ומשתרללת עם פרופסור חתיכי (you go girl)  והוא לוקח את זה קשה. רואים?
ACTING

בולדוג- "זה לא קל לא להיות עם מי שאתה אוהב."*
פוס. אני אמור לצחוק על איך שבולדוג תמיד היה מאוהב בבורר. הסדרה לא אמורה לשתף פעולה. אני רק אומר שגברים בני 60 לא מגיבים ככה כשחברים אפלטוניים כועסים עליהם.
נדב - "אממ.. כן."
בולדוג - "אם יוצא לך לדבר עם הבורר תמסור לו.. תמסור לו שאמרתי היי."
נדב - "מה הולך איתך?  מתי מוציאים אותי מפה?"
בולדוג - "הכל בסדר. ברגע שנמצא מישהו שמוכן לשבת 15 שנה במקומך אתה בחוץ."
נדב - "תגידו נדפקתם? בחיים לא תמצאו מישהו כזה! תתרכז, צריך למצוא תוכנית אחרת."
בולדוג - "כן כן, תגיד יש לך אולי איזה בגד מאבא? אני רק צריך את הריח שלו קרוב."
נדב - "אני גמור."

יאללה פרסומות? פרסומות.
אבי הולך לדסקס ענייני פשע ורשע בסניף הומה של איזה בורגריה. בואו נקרא לה נוזס.
הוא פוגש שם את רותי טוויזר (שחזרה להיות רותי אלוני אבל מי שואל אותה). היי אורלי זילברשץ בנאי בסארי!

בעלה ברח כי הוא חייב לבורר שניים וחצי מיליון שקל על הימורים.
אבי מציע לה להחזיר את החוב בכניסה לכלא לכמה שנים במקום נדב. אין לי מושג איך זה היה עובד, אבל לא משנה כי רותי לא מעוניינת להיכנס לכלא וממליצה לאבי על מנת הכנפיים המצוינת של נוזס (קאצ'ינג). אז אבי מציע משהו אחר - להשתמש בכריות ההודיות שלה להברחת הסמים הגדולה שהוא מתכנן כי מי ישים לב לכריות ששוקלות חמש קילו כל אחת למטרות יצוא. מה שנקרא פול פרוף.

הבורר מתפנן בבית ונהנה מהנוף של הפיזיוטרפיסטית של איציק סאסא, שלא נראית משהו דרך אגב, אבל ידוע שכשאת הבחורה היחידה בסביבה את הרבה יותר מושכת. כמו מש"קיות ת"ש בבסיסים סגורים.
גילה ממשיכה לרחרח מה בדיוק קרה עם בולדוג.
גילה - "נו מתי אתה ובולדוג חוזרים? הייתם כזה זוג חמוד."
הבורר - "שום דבר. לא אוהב אותו יותר."
גילה - "מה הוא כבר עשה?"
הבורר - "בגד בי."
גילה - "מה זה בגד? עשה משהו מאחורי הגב? שלח איזה מישהו להתנקש בבן שלך וארוסתו אבל רק מכוונה טובה?"
הבורר - "בגד בי. וכל מי שבוגד בי, לדוגמה שולח מישהו להתנקש בבן שלי וארוסתי בלי שידעתי יגמור כמוהו. לא שלך יש מה לדאוג."
גילה - "מה פתאום."
עכשיו שגילה הלכה נכנסה הביתה, הבורר מתפנה להמשיך לפלרטט עם הפיזיוטרפיסטית וזה די קריפי, אז בואו נעבור הלאה.

דפיקות בדלת אצל קוקי, והיא ממהרת להפעיל את מצלמת הינשוף החדשה שלה -
מצלמת ינשוף - לחפרפרת שיש לה הכל.
מי בדלת? אלה הפרסי ורותי טוויזר שהביאה כריות.
הם ממלאים לה שניים וחצי קילו סמים בשתי כריות ונותנים לה כרטיס טיסה. משהו מוזר בבחורה שנוסעת לאירופה עם שתי כריות כבדות בתיק? שום סיכוי.

הבורר בא לבקר את נדב בכלא (יום הורים או משהו) וישר עוברים לשיחת בנות -
נדב - "שמעתי שנפרדת מבולדוג."
הבורר - "קשר נמשך כמה שהוא צריך להימשך. כשזה נגמר, אני ממשיך הלאה."*
נדב - "די נו הוא מאוהב בך בולדוג, ואתה מאוהב בו."*
הבורר- "כן אבל הוא בגד בי עם יגאל הנאצי."
נדב - "אני לא מאמין עליו! איזה מניאק! אוף, ואורנה לא עונה לי לטלפונים..."
הבורר - "שלא תבגוד בך כמו בולדוג הזה"
נדב - "יו איזה רעה את!"
הבורר - "תעבירי את הגלידה."

הבורר חוזר להתנחם בזרועות טלי הפיזיוטרפיסטית. הבורר מסביר לה שהיא נמשכת אליו ושגם ככה בעלה בוגד בה כי הוא התחתן עם אישה יפה וזה אומר שהוא יצרי (זה יותר הגיוני כשהוא מסביר את זה. זה לא הגיוני לא משנה מי מסביר את זה).
טלי מנסה להסביר לבורר שעם כל הכבוד היא נשואה ויש לה דברים יותר מעניינים לעשות מלבגוד עם מאפיונרים מזדקנים, אבל אז הבורר מנשק אותה וזה די מגעיל -

טלי - "הו הבורר..."
הבורר - "הו בולדוג..."
פיכס.

טוב עכשיו מתחיל קליפ זה שכולם עצובים בו ("אחת שיודעת" או לא "אחת שיודעת"?). אז הדברים הבאים קורים עם זה ברקע.
- רותי טוויזר עוברת בשדה התעופה, ונראה שהברחה אחת הולכת לעבור בשלום. נדמה שזה הפשע הראשון שבוצע בהצלחה במשפחת הפשע הזאת וגם הוא באאוטסורסינג.
- בולדוג שוקל להרוג את הנאצי כשהוא ישן, ומתגנב אליו בחשאיות של רוצח מיומן -
 הפרסי למד ממנו כל מה שהוא יודע.
- אירנה עדיין צריכה אבא לילד, אז היא הולכת לשכב עם בעלה המקסים שבכלא.

אבי, הפרסי והבורר בישיבה.
אבי מסביר שבמפתיע הוא לא מצא אף אחד שיתנדב לשבת בכלא במקום נדב.
הבורר מאוכזב, ואחרי שאבי מתלונן שאי אפשר למצוא מישהו כזה בלי עזרה מבולדוג הוא עושה את הדבר הנוראי הזה שהורים עושים :
הבורר- "עזוב, אני אעשה את זה לבד."
אוף, אבא!
אחרי שאבי הולך מבואס, הפרסי מייעץ לבורר שכדאי לחזור להראות לכולם שהם עדיין קשוחים - המותג שלהם בתור משפחת פשע די נחלש בזמן האחרון כי הם לא עושים כלום, לא מצליחים בשום דבר והם גג חמישה אנשים. נכון, נכון ונכון.
הבורר לא רוצה לשמוע ורק אומר לפרסי לשלוח מישהו לפתות את בעלה של טלי. סדר עדיפויות זה חשוב.

וכמובן שאין פרק של "אחת שיודעת" בלי הסצינה בה כל השקרים יוצאים החוצה:
הבורר מוצא את בולדוג בסלון בלילה. הוא בא לדבר.
הבורר - "איך יכולת לבגוד בי?"
בולדוג - "אבל זה לא רק אני! כולם בוגדים בך!" *לוקח אויר* "גם רון הפרסי שניסה להבריח סמים עם איציק סאסא בשביל אבי שעובד עם פארוקי ומנסה להקים אימפריה משלו!"
הוא רק לא הספיק לספר גם על גילה. יש דברים שצריך לשמור לסוף עונה.
הבורר - "אז עכשיו אתה גם מלשן. לא סולח לך לעולם." לא לשחק עם לב של גבר.

הבורר מזמן את סאסא, הפרסי והטחול ומחלק פסקי דין:
1. הפרסי ייכנס לכלא במקום נדב, ויקבל מיליון דולר כשהוא יוצא.
2. סאסא במעצר בית לשנתיים וחצי עם נעמי כפית. כלא ומיליון דולר לוקחים את זה בהליכה.
3. אבי חייב לעזוב את הבית. גם כי הוא ניסה להקים אימפריה משלו ולהבריח סמים עם פארוקי, אבל גם כי הוא בן פאקינג שלושים וחמש. עוף גוזל.

וזה מה שפספסתם בבורר.
xoxo,
     חסר תרבות.

*ציטוט מדוייק.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תעבירי את הגלידה... קרעת אותי מצחוק...
:)

הוסף רשומת תגובה