Pages

יום שני, 20 בדצמבר 2010

סקר סוף שנה - נספח

אתם : "הי אמרי, אבל מה עם קולנוע? מה עם טלוויזיה? זה בלוג תרבות או בלוג מוזיקה?"
צודקים. אתם מוזמנים לשתף כאן מה הסרטים והסדרות שהכי אהבתם השנה.
אם אתם שואלים אותי אז סקוט פילגרים, התחלה, קיק אס, Winter's Bone, סופר הצללים וצעצוע של סיפור 3 היו החוויות הכי מהנות שהיו לי בקולנוע השנה,
ואת ההעדפות הטלוויזיוניות שלי אתם כבר יודעים.

אבל למה לשאול אותי כשאפשר לקבל דוגמה מיקיר הבלוג/גיבור התרבות/האיש שמוכן להשתתף אפילו בסקר של הבלוגר שמעביר את ימי רביעי בכתיבת בדיחות זולות על הסדרה שלו - רשף לוי (כן כן).


רשף לוי
מה הסרט שהכי אהבת השנה?
"באופן עקרוני השנה הגעתי סופית למסקנה שהטלוויזיה החליפה את הקולנוע בתור המובילה של היצירה הדרמטית המעניינת. לא היו הרבה סרטים חשובים השנה. אבל אם צריך לבחור אז אהבתי את "ממזרים חסרי כבוד" של טרנטינו. בדרך לחתונה עוצרים בלאס וגאס, את קיק אס, ואת פעם הייתי של אבי נשר. חוץ מזה כלבת שולט!! אבל אני מודה שיש הרבה סרטים ישראלים השנה שלא ראיתי בגלל ההריון של אשתי והלידה שנפלו על הקרנות האקדמיה."

מה הסדרה/תכנית טלוויזיה שהכי אהבת השנה?
"חוץ מרמזור שכבר ציינתי בכמה מקומות, התמכרתי חזק מאד לדקסטר. אני עדיין בעונה השנייה אבל אני מתקדם. חוץ מזה גם גלי סדרה משעשעת. אבל הדבר הכי טוב שראיתי השנה בדרמה בטלוויזיה היה נבלות של דרור סבו דפנה לוין וקניוק."

דבר טוב במיוחד? 
 "נולד לי ילד. יש יותר מזה?"


אז עכשיו תורכם - מה הסרטים והסדרות הכי טובים שראיתם השנה?
או במילותיו האלמותיות של ג.זוארץ - "צאו לדרך!"

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הסרטים הכי טובים שראיתי השנה היו הרשת החברתית שהיה מבדר וחכם ו"המדריך למהפכה" של דורון צברי - סרט מצוין וחשוב.
בטלוויזיה מד מן נשארה אחלה סדרה :)

DM אמר/ה...

סקוט פילגריםבאמת מהנה, אפילו שהקרבות קצת מעייפים אחרי כמה זמן
גם צעצוע של סיפור 3 קצת אוברייטד בעיני
האהובים עלי השנה היו קיקאס והרשת החברתית שהיו מעולים, ויש גם את Fishtank הבריטי שהוא סרט מאוד מוצלח ומרגש.

אודי אמר/ה...

נבלות באמת הייתה מעולה, ומאוד אהבתי גם את עספור שעשתה את העבודה ממש טוב והעלתה מאוד את הרף לדרמות יומיות.

הסרטים הטובים של השנה לדעתי הם הרשת החברתית וה"הילדים בסדר".

Naama אמר/ה...

Fishtank הבריטי סרט מדהים. ממצב את מייקל פאסבנדר כבריטי הלוהט הבא (גילם בנוסף את ארצ'י היצ'קוקס במממזרים חסרי כבוד).
בנוסף הרשת החברתית היה מדהים, התחלה, הילדים בסדר בסדר, וכמובן הארי פוטר ואוצרות המוות. סה"כ הייתה שנה מדהימה מבחינת קולנוע מיינסטרים ושוליים.

Naama אמר/ה...

מתנצלת על הפעמים שכתבתי את המילה מדהים.

אמרי מרמור אמר/ה...

כנראה שאני צריך לראות שוב את fishtank..

Tzlil Tamuz אמר/ה...

דקסטר! הכי מצפה לעונה הבאה, שתבוא עלינו לטובה בסתיו הקרוב. סדרות ישראליות שוות - באמת נבלות, רמזור ואת כלבת עוד לא ראיתי. הלוואי שהיו מפיקים עוד עונה לגיבורים, אבל זה כנראה לא יקרה.

הוסף רשומת תגובה