Pages

יום שני, 1 בנובמבר 2010

סינגל : איטליז - Berlin

אטליז הם אחת מהלהקות שאני הכי מעריך שעושות מוזיקה שאני הכי לא אוהב.
תמיד העדפתי שירי פופ הדוקים של שלוש דקות (פול סיימון שכרגע מתנגן לי ברקע הוא דוגמה מצויינת) על פני קטעים מתקדמים של 12 דקות בחמש שמיניות. סתם העדפה אישית - "מתקדם" בשביל אחד הוא "אוננות" בשביל אחר.
מצד שני, זה פשוט יפה לראות להקה שיודעת לנגן כל כך טוב, שיודעת למלא במה ושעושה את זה כמה שיותר.
אטליז הם להקה שעובדת קשה ואי אפשר לא לכבד את זה.
והנה היום אטליז מוציאים הצעת פשרה במיוחד בשבילי - Berlin, סינגל חדש מתוך Teasing Nature (האלבום השלישי שבדרך) והדבר הכי קרוב לשיר פופ של שלוש דקות שהם עשו עד היום.


המילים לא מעניינות במיוחד - כביכול השיר עוסק ב"צלילה לתוך בריכת זוהר אורבני מסנוור המסתיימת בהתפכחות". נגיד.
תרשו לי לדבוק בפירוש שלי, לפיו השיר עוסק בחבורת נגנים מוכשרים שהחליטו לתת לכם מנה של מלודיה ממכרת בזרם גבוה לפני שהם חוזרים ליצור סיפוקים טיפה פחות מיידיים.
אם יש עוד כמה כאלה ב- Teasing Nature אני בעניין.
אפשר להוריד את הסינגל כאן.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לאטליז אין קטעים מתקדמים שממשכים למשך 12 דקות, הם דווקא שומרים על מבנה פופי של שלוש דקות בשירים שלהם אבל משלבים בהם אלמנטים של פרוג וטכניקות מתקדמות וכו'

הוסף רשומת תגובה