Pages

יום שישי, 7 בינואר 2011

תקציר: הבורר 3 פרק 11



אז איפה היינו?
אה כן, אורנה זיהתה במועדון את רון הפרסי בתור זה שתקף אותה, הלכה להתחבא בשירותים והתקשרה משם לנדב.
נדב מגיע לשירותים ומתחיל מיד לזלזל בכל מה שיש לאורנה להגיד.
נדב - "זה הכל בראש.. את בטראומה ומשהו במקום הזה מזכיר לך פשע מאורגן."
אורנה - "duh."
נדב - "טוב, אני קורא לבורר."
אורנה - "אתה לא מבין שכולם כאן עובדים אצלו? הוא שלח אותו!"
נדב - "למה שהוא יעשה כזה דבר?"
אורנה - "כדי להיפטר מאשתך האיומה."
נדב - "duh."

ואז רון הפרסי מגיע להציע לנדב להסניף משהו. לא חזק בטאקט. לך מפה פרסי!

פרסי הולך.
אורנה - "זה הוא!"
נדב - "המוח הנשי שלך בטראומה, לא עברנו על זה כבר?"
אורנה - "אומרת לך שזה הוא נו!"
הפרסי חוזר - "בטוח שלא בא לך קצת קוק? הי מאיפה את מוכרת לי..."
וזה מספיק בשביל שנדב העובד הסוציאלי ישתכנע ויעשה את זה לחייל מספר אחד של משפחת הפשע הזאת -

אאוץ'.
אף פעם לא הבנתי איך מנסים למכור לי את כל המטר וחצי של פרסי בתור מישהו שמצטיין באלימות. אנשים שכלואים בגוף של ציון ברוך לא יכולים לעשות יותר מדי נזק אם לא כוללים השוואות כואבות לגשש החיוור.


אבי מגיע להפריד ומסביר לכולם שהם טועים.
אבי - "אורנה, תגידי לנדב שזה לא הוא."
לפחות אפשר לסמוך על אורנה שתיתן קצת גיבוי.
אורנה - "זה לא הוא."
מביך.

בבית אסולין בולדוג מספר לבורר שבערך כל הבית יודע שגילה שלחה את רון הפרסי והערס האקראי להוריד את נדב ואורנה. הבורר מודיע לבולדוג שהוא יהיה מוכן לבטוח בו שוב אם הוא יחסל את הפרסי שהרג לו את הנכד.
בולדוג חושב שזה עונש מוגזם כי גם לבורר יצא להרוג ילד פה ושם אבל הבורר מסביר שמגיע לפרסי עונש מוות בדיוק כמו שאלוהים העניש את בני קורח ואם יש מישהו שכדאי לקחת ממנו טיפים בכל מה שקשור לעונשים פרופורציונליים זה אלוהים.
בולדוג - "אבל פרסי הוא כמו הבן שלי ואתה כמו הנשמה התאומה האבא שלי."
הבורר - "אני בטוח שתבחר נכון. בי."

נדב מנסה להתקשר לבורר אבל בולדוג עונה.
בולדוג - "הוא ישן."
נדב - "תביא לי אותו עכשיו."
בולדוג - "הוא ישן. ביקש שתבוא מחר."
נדב - "תביא אותו עכשיו!!!"
בולדוג - "לא יקרה."
זה ממשיך כמה זמן עד שנדב מנתק בדרמטיות. הוא ממש טוב בלנתק בדרמטיות.

למחרת בבוקר אבי הולך לגילה לשאול אם הבורר התנהג מוזר כשהוא חזר הביתה אתמול, כי אורנה זיהתה את רון הפרסי.
גילה לא שמה לב לשום דבר מיוחד.
גילה - "איך נתתם לנדב להביא את אורנה למסיבה של הפרסי?" כן, איך?
אבי - "מה את רוצה? אני לא גר בבית עכשיו."  המוצא הישר של הקשר בין השאלה לתשובה הזאת יזכה בחולצה ותקליט.
הבורר יורד במדרגות ומתחיל להיות נחמד בדרך מטרידה כזאת שצועקת שהוא יודע הכל. הוא מתחיל מאבי.
הבורר - "הי מתוק, אתה כבר הולך? תבוא לבקר מתישהו, נדבר קצת."
אבי - "לא זרקת אותי מהבית לפני שני פרקים?" כן, לא זרקת אותו מהבית?
הבורר - "עזוב שטויות, תן חיבוק לאבא."
הבורר עובר לגילה -
במרכז - הבורר קריפי.
משמאל - מנורה גזענית.
הבורר - "משהו משהו משל תנ"כי על בגידה משהו משהו."
גילה - "אל תשכח שאני עזרתי לך להיגמל מהסמים לפני שנים."
הפה של הבורר- "אני זוכר. בולדוג ייקח אותך..לקניות." הוא לא משקר, גם ארונות קבורה עולים כסף.
העיניים של הבורר - "תתכונני לגלות את החיסרון שבחתונה עם פסיכופת."

אצל יגאל הנאצי מתכנסים כל המי ומי.
הנה הקובלובות! והנה הערס האקראי! וגם שימי אנג'ל! כל הנבלים באותו מקום!



יגאל - "כמו שאתם יודעים אנחנו הולכים לדפוק מאה מיליון דולר מאבי הטחול." יודעים.
   "יש לנו כאן את הערס האקראי שיכול לספק מודיעין עדכני על אבי. אבל קודם כל - אתה חושב שאיציק סאסא יהיה מוכן לעבור צד?" באמת? התכנית שלך נשענת על איציק סאסא? הגיע לך כד בבטן.
ע.א. - "כן, אבל הוא אפס."
יגאל - "אז הוא ישתלב."
אחר כך יגאל מנסה לברר מי זה נדב פלדמן, ורק אושרית יודעת לספר שהוא הבן של הבורר. חבל שיגאל לא מאמין לה מאיזו סיבה. הבורר בכלל מנסה להסתיר שנדב הבן שלו? הוא ניסה להציג אותו בתור יורש העצר במסיבה המונית לפני כמה פרקים. אני אמור לא לזכור את זה? שאלה רטורית.
בכל אופן, כולם מנסים להבין מה התכנית בכלל אבל יגאל החליט שעדיף שכולם ינחשו מה הם צריכים לעשות ולמה. אם רק חשוב שהקהל עוד לא יידע מה הוא מתכנן יכלו לתת לו לומר "אז כבר עברנו על הפרטים" או משהו, אבל לא. במקום זה יש משהו כזה:
יגאל - "טוב אז סגרנו שבקרוב נעשה את מה שאנחנו הולכים לעשות והמבין יבין."
כולם - "?"
יגאל - "מואהאהאהא!"
כולם - "מואהאהאהא!"

נדב מגיע לבית של הבורר ובולדוג מודיע לו שהבוררות שלו עומדת להתחיל, גם אבי והפרסי הגיעו.
אף אחד לא ביקש את הבוררות הזאת או יודע מה הוא עושה כאן, כמו פרק של "עושים כבוד" רק עם אפשרות לעונשי מוות למשתתפים (שזה אחד מהדברים שחסרים ב"עושים כבוד", דרך אגב.)
הבורר - "אתם מקבלים את הסמכות שלי כבורר?"
אבי - "בשם כולם, לא."
הבורר - "ובכל זאת, נדב למה הרבצת לפרסי? לא יפה."
נדב - "אורנה.. מכות... האבוווו...."
פרסי - "אתם זוכרים שאני נכנס לכלא לשלוש שנים?"
נדב - שלוש שנים זה לא עונש מספיק."
הבורר - "זה היה עונש על הסמים שמכרת עם פארוקי בלי רשות של רגע ודודלי."
פרסי - "אבל גם אבי מוכר סמים עם פארוקי."
הבורר - "ואבי נענש בזה שהוא עבר דירה. מי שלח אותך פרסי?"
אבי - "זה הייתי אני."
נדב - "?!"
הבורר - "אבי, זה יפה שאתה מנסה להגן על אמא שלך. אני ... אני אוהב אותך."
נדב - "מה קורה פה?!"
אבי - "אף ... אף פעם לא..אף פעם לא אמרת לי את זה..אבא."
הבורר - "אף פעם לא הרגשתי את זה."
פרסי - "שנצא?"
נדב - "איפה אני?!"
אבי - "אז מה קורה עכשיו?"
הבורר - "כבר אמרתי, מי שאחראי נכנס לעשר שנות מאסר."
זה נראה לי כמו זמן טוב לבדוק איך מתקדם מסע הקניות של גילה.

איזה קטע, בולדוג הביא אותה לדירה משונה באמצע שום מקום.

הייתם חושבים שהיא תשים לב עוד לפני שהיא נכנסה שככה לא נראה הקניון.
טוב, אז כמו שהבורר הסביר היא הולכת להיות כלואה כאן עשר שנים. אם מישהו עוד לא הבין, אפשר להדגיש את זה עוד קצת. גילה, תפתחי וילון.


סורגים הבנתם? כלא. אולי השרשאות זה קצת מוגזם אבל שיהיה, רצו להעביר את הנקודה וכאלה. העיקר שלא מזלזלים לנו באינטליגנציה.


אני מתפטר.

נדב נשאר אצל הבורר אחרי הבוררות. הוא רוצה שפרסי ייענש ביותר משלוש שנים.
הבורר - "הפרסי ימות הלילה."
נדב - "לא צריך להרוג אף אחד. אני טוב. ואינטילגנטי. יש לי משקפיים."
הבורר - "נדב, לפעמים צריך לתת עונש מוות."
מוכנים לזוכה בפרס "טיעון השנה לרצח מוצדק"?
הבורר - "אם לא תהרוג אותו, הוא יהרוג אותך כשהוא ייצא מהכלא רק מהפחד שאתה מתכנן להרוג אותו. כי הוא יודע שהוא במקומך היה הורג את מי שעשה את זה."
הבנתם? תרצח את פרסי, כי אחרת הוא ירצח אותך כי הוא מפחד שתרצח אותו. הבנאדם גאון.

סאסא מספר לנעמי שהבורר גילה הכל, אז נעמי לוקחת רגע ומנסה לחשוב איך היא מצליחה לשמור על המשפחה המתפוררת שלה במשבר הזה. סתם, היא מגיבה ככה -

כי החדשות המפתיעות גורמות לה ללדת. לידה זה כמו התקף לב, נכון? נכון.

קוקי במפגש עם המפעילים שלה מהמשטרה/השוטרים היחידים בארץ - וינר, קביליו ומדמוני.
וינר - "קוקי, את לא נותנת לנו כלום."
קוקי - "אני לא יכולה להפעיל את המצלמת ינשוף הזאת! אם אבי תופס אותי אני מתה!"
וינר - "טוב אז זה נגמר. אני עוצר אותך על הרצח של משה ג'יפה."
קוקי - "אוקי אוקי אני אדבר!" זה היה קל. היא לא פותחת את הפה כבר שתי עונות והתעלמה מהאיום הזה אלף פעם אבל עכשיו שאנחנו צריכים להביא את כולם להברחה הגדולה של סוף העונה פתאום קוקי מתחילה לזמר.
קוקי - "אבי מתכנן עסקת סמים ענקית! הוא עובד עם עמוס פארוקי!"
עמוס?
עמוס?!
אני צריך רגע.
...
קוקי נותנת לוינר את כל הפרטים - הכל בחדר 222 במלון הצוק, יש להם בלדרית, הכל קורה ביום שני בשבוע הבא.
וינר יכול להיות מאוד משכנע. זה כנראה כי יש משהו נורא מטריד באיש שמדבר רק עם חצי פה.


אה, וגם מדמוני דיבר קצת בסצינה הזאת, אבל למי אכפת ממדמוני.
אבל אם כבר מדברים על דברים מפחידים, אז... זה -
אוי ואבוי.
למה כל זה קורה? בשביל בדיחה על איך שסאסא עומד לחתוך את חבל הטבור עם סכין חלבית. חייבים לשים את נעמי כפית יחד עם החבר שלה לאחוות "דמויות של בדיחה אחת", בולדוג, על איזה אוטובוס החוצה מהסדרה הזאת. והאוטובוס הזה צריך ליפול מצוק.

קוקי בדירה עם דוקטור קליין האמיתי, היא רוצה שהוא ישנה לה את הפנים כדי שהיא תוכל לברוח מהכל, ואז אבי מגיע ומעיף משם את הדוקטור. אף אחד אפילו לא מזכיר שוב שזה דוקטור קליין אז זאת לא איזו פרסומת סמויה לעסק שלו. סתם איש משונה שרוצה להתארח בסדרה הזאת, או יותר גרוע - איש שביקשו ממנו יפה להתארח בסדרה הזאת כי חשבו שאתם תהנו נורא מתפקיד אורח של הסלב המדהים הזה שאחראי ליצירות מופת כמו "הציצי של מירי בוהדנה".
בכל אופן, ענבל מתקשרת ומספרת לאבי איפה שומרים את גילה והוא ישר הולך להוציא אותה משם.
אבל לאן הוא ייקח אותה?
1. לסניף של מוזס, לפרק כמה כנפיים.
2.  להירשם ללימודים במרכז ללימודים אקדמיים.
3. לקנות סנדוויץ' במנטה.
4. למרפאה של דוקטור קליין.
5. כל הפרסומות נכונות.
והתשובה הנכונה היא...
סניף של מנטה!
אבי מתכנן לשלוח את גילה לאחותה במיאמי עד שהוא יסדר לה פיתרון אחר.
אבי - "איך התחתנת עם הפסיכופת הזה?"
גילה -

אז מה אם הוא רצה לכלוא אותך באיזה סלון לעשר שנים. היו לו סיבות. הוא מבין על מה אני מדבר.
גילה גם שומעת עכשיו שנעמי ילדה, והיא לא מוכנה לטוס לפני שהיא רואה את הנכד שלה בבית חולים. אבי נכנס למנטה לקנות לגילה חבילת "סליחה שאיחרתי" או משהו.
ואז פתאום הבורר מגיע משום מקום עם בולדוג ולוחש לגילה משהו באוזן. אבי מגיע ומגרש אותם משם.
מה שהוא לא אמר לה עבד וגילה רוצה עכשיו לחזור למאסר שלה.

בולדוג תופס את יגאל על חם חוזר לדירה אפילו שאסור לו לצאת ממנה.
בולדוג - "איפה היית?"
יגאל - "בשקר של אמא שלי. כלומר בקבר של אמא שלי. אחד משניהם."
בולדוג - "אמרו לך לא לצאת מפה!"
יגאל - "תרחם עלי בולדוג... אני מסכן וחולה.. אין לי משפחה.. אין לי ילדים.. אין לי היגיינה.. לבורר יש שלושה ילדים, הוא עשה בשכל."
אושרית - "ארבעה ילדים - גם נדב."
נראה לי שהפעם יגאל מאמין לה. טם טם טאאאאאאם!

ענבל באה לבקר את גילה בכלא המוזר שלה.
ענבל - "מה הבורר אמר לך?"
גילה - "למה את רוצה לדעת?"
ענבל - "כי אני מפחדת שיום גם אני לא אוכל לברוח."
ענבל רוצה לברוח? שתברח. כבר עונה שלמה היא רק מתחננת לאבי שיחזור אליה וידרוך עליה כמו פעם.
אז מה הבורר אמר לגילה?
גילה - "הוא אמר שאבי חתם על הגזר דין שלי, ושזה גדול ממנו."
במילים אחרות הבורר אמר לה שהוא יהרוג את הבן שלהם אם היא תתחמק מהעונש. נראה לי שאני אמור לאהוב את הבורר למרות כל המגבלות שלו. הוא אמור להיות מין איש לא מוסרי שבכל זאת אי אפשר שלא לאהוב, סטייל טוני סופרנו. אבל בזמן האחרון ממש מתאמצים שאני אשנא אותו. זה עובד.

אבי מעיר את קוקי - הוא החליט שהמבצע יוצא לדרך עכשיו. הם הולכים למלון ולוקחים את הסמים ויוצאים לדרך.
פארוקי מתקשר ליגאל להודיע לו, והנאצי מורה לו להציב את כולם בעמדות שלהם. יש עמדות והכל. חשבתי שהם עושים מהלך רק אחרי שהכסף מההברחה מגיע מחו"ל. הם הולכים לשבת בעמדות יומיים? רציניים.

בולדוג אוסף את פרסי. הוא לוקח אותו למועדון - הבורר ואבי רוצים להגיד לו תודה.
אני יחסית חדש לכל הקודים של עולם הפשע והכל אבל אפילו אני יודע שזה אומר שהוא הולך למות.
אבל הפרסי רק מקשקש בזנב ונוסע בשמחה לעיקור אצל הווטרינר.

אבל אז מגיעים למועדון והפרסי קולט שדקסטר כבר הכין לו את החדר.

 וזהו,  בולדוג יורה בפרסי. די מבאס. אני יודע שהוא היה ממש גרוע בעבודה שלו, אבל לא רציתי שהוא ימות. בשביל זה יש את נדב.
בולדוג קובר את פרסי באיזה שדה (כמובן באור יום, כמובן מטר מהכביש, כמובן ליד שטח חקלאי שברור שעובדים בו אנשים שיכולים לראות את כל זה), וקורא עליו קדיש. להתראות פרסי, היה קטעים.


התמונה הזאת עושה לי חשק לא מוסבר לג'חנון.

וזה מה שפספסתם השבוע בבורר.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה