Pages

יום ראשון, 2 בינואר 2011

אסף אבידן ושלומי שבן בביצוע מיוחד ל Reckoning Song



גרסה ארוכה:
ב-19 לחודש יש לאסף אבידן והמוג'וס הופעה מיוחדת במשכן האופרה עם סימפונט רעננה. הם יבצעו שם את Through the Gale במלואו ושירים מהאלבומים הקודמים בעיבודים תזמורתיים.
אני אישית לא נורא התלהבתי מ Through the Gale אז החדשות האלה בפני עצמן לא ממש הזיזו לי.
אבל אז אבידן מוציא את העיבוד האדיר הזה ל Reckoning Song עם הפסנתר של שלומי שבן וכלי המיתר המפנקים ופתאום אני מתחיל לדאוג שאולי כבר מאוחר לקנות כרטיס.

גרסה קצרה:
"איזה כיף!!!!" - דניאל ששלח לי את זה.

אסף אבידן ושלומי שבן - Reckoning Song



4 תגובות:

ניימן אמר/ה...

מדהים. זה עושה לשיר הזה את מה שאינפקטד משרום עשו ל'יומולדת' של סחרוף (עם סחרוף, כמובן). עכשיו רק גלה לי את אני מייבא את זה למחשב, ואהיה המאושר באדם (לשתי דקות. אבל עדיין).

Goodnight Julia אמר/ה...

Awesome. איזה פוסט כיפי. ואני די בטוחה שנשארו כרטיסים ביציעים (האמת, אני בונה על זה)

@ניימן - אם אני לא טועה, בתוך עטיפת האלבום Through the Gale יש קוד להורדת השיר הזה. חמישים ש"ח תמורת אושר (לשתי דקות) =]

יהונתן (ועדת תרבות) אמר/ה...

אין לי מה לאמר חוץ מהדבר הטיפשי והאמיתי ביותר שיצא לי ששמעתי את הקטע הנ"ל: וואי וואי וואי (ותודה רבה)

שירים להורדה שירלהורדה אמר/ה...

אני זוכרת את הפעם הראשונה שהשמיעו לי את אסף אבידן ושאלתי מי זאת ששרה ? ולא יאומן איזה קול יש לבחורה הזאת. אחת ההפתעות ואחד הזמרים המוכשרים ללא ספק.

הוסף רשומת תגובה