Pages

יום שישי, 7 בינואר 2011

האזנה מלאה : Iron and Wine - Kiss Each Other Clean


First Listen של NPR הוא אחד מהאזורים המפנקים באינטרנט, ורק יומיים אחרי שהם נתנו את כל האלבום החדש של ה Decemberists להאזנה מלאה הם מעלים את הרף עם ביצוע בהופעה של כל האלבום החדש של Iron and Wine.
אני תכננתי הפעם להימנע כמה שאפשר מהדלפות של האלבום הזה. עד שאני מפתח ציפייה והתרגשות אמיתית לקראת יציאה של אלבום חדש, אין לי חשק לדלל אותה ולהכיר חצי מהשירים עוד לפני שקניתי אותו. גם ככה ההרגשה הזאת הפכה להיות נדירה מדי בשנים האחרונות.

אז אני עוד לא החלטתי אם לראות את ההופעה הזאת - מצד אחד אלה לא הביצועים המוקלטים אלא גרסאות חיות (איזה רעיון נפלא), מצד שני נראה לי שיהיה יותר כיף לא להכיר שום דבר מראש לשם שינוי.

אתם מוזמנים לצפות ואפילו להוריד את ההקלטה במלואה כאן, ואם בא לכם, גם לספר לי אם הציפיות שלי מוצדקות.
Kiss Each Other Clean יוצא ב-25 בינואר. כולם ביחד - נו כבר.

2 תגובות:

יהונתן (ועדת תרבות) אמר/ה...

האמת הופעה מצוינת, אני לא יכולתי לעמוד בפיתוי ושמעתי את ההופעה (בתירוץ שהופעה זאת הופעה ואלבום זה אלבום)

תור אמר/ה...

אני טס להופעה שלו בדנמרק בפברואר, שמעתי את השיר הראשון ששוחרר מהאלבום החדש, Walking Far From Home, והוא היה מדהים. נהנתי מהכיוון שהוא בחר, הוא מתפתח מוזיקלית ולא נשאר במקום וזה נהדר.
לא יכול לחכות ל6 בפברואר, יהיה קר. ברר.

הוסף רשומת תגובה