Pages

יום שישי, 11 בפברואר 2011

תקשיבו לאורי אבני.



אני קצת קצר בזמן היום (עוגות שמרים זה עניין יותר מסובך משחשבתי) אבל לא בא לי לחכות עם זה ליום ראשון, אז תסלחו לי על ענייני איות, תחביר ועילגות כללית - אם עוד לא שמעתם את Near One of the Oceans של אורי אבני, זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות עכשיו.

אבני הוא גיטריסט שמנגן עם המון אנשים מוכשרים כמו שירלי קונס ודניאלה ספקטור. הוא גם יוצר פוסט רוק אינסטרומנטלי מרגש מאוד שמזכיר קצת את הגלגולים השקטים והאקוסטיים יותר של Mogwai. מעניין איך שאלבום של קטעים אינסטרומנטליים שמאזכר בעיקר מקורות השראה בחו"ל, בכל זאת נשמע כל כך ישראלי. לא בטוח למה, אבל יש בו משהו מאוד מקומי. קצת פחות רחובות ברלין, קצת יותר סמטאות ירושלים.

לא עושים בארץ הרבה מוזיקה בסגנון הזה, ומזמן לא שמעתי אף אחד עושה אותה כל כך טוב, אז אם עוד לא שמעתם את Near One of the Oceans של אורי אבני, זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות עכשיו.


1 תגובות:

יהונתן (ועדת תרבות) אמר/ה...

בדיוק הקשבתי לאלבום הזה השבוע ובין שלל האלבומים שגיאחה המליץ עליהם בשבוע שעבר - זה תפס אותי. ממש מעניין ואני מצטרף להמלצה.

הוסף רשומת תגובה