Pages

יום שישי, 25 בפברואר 2011

מי זה הפי?


סליחה על הבורות אבל מי זה הפי?
לא שאני מתיימר להכיר כל מוזיקאי שמוציא אלבום בכורה בישראל, אבל אני בדרך כלל לפחות שומע משהו על אלה שמוציאים אלבום עם נגנים מרוקפור, הפקה של ברוך בן יצחק ומיקסים של רן שם טוב.
במקום זה נתקלתי באלבום הבכורה המצוין שלו, זהו לא שמי האמיתי, במהלך שיטוט בבנדקמפ סתם ככה, ועוד מסתבר שהוא שם כבר כמה חודשים. רק אני פספסתי את האיש הזה? מוזר.

בכל מקרה, הנה מה שאני כן יודע - הפי הוא זמר כריזמטי שכותב יופי של שירים. פה ושם הוא מזכיר לי את יהושע לימוני (בשיר "בני" הדמיון חזק במיוחד) וזאת אחת מהמחמאות הכי גדולות שאני יכול לתת. כמו שכבר הבנתם הוא גם זכה לעטוף את השירים האלה בהפקה לא בנאלית וסאונד מעולה (כבר הזכרתי שרן שם טוב מיקסס?).

זהו לא שמי אמיתי הוא אחד מאלבומי הבכורה הטובים ששמעתי בזמן האחרון, ועוד בחינם כי אפשר להוריד את האלבום בכיף בבנדקמפ של הפי. שיהיה לנו סופשבוע מפנק.


1 תגובות:

צחי אמר/ה...

אני לא יודע מי זה הפי ומה שמו האמיתי, אבל גיליתי אותו לפני כחודשיים דרך הבלוג של גיאחה, ומאז שרכשתי את האלבום בבנדקאמפ הוא מתנגן לפחות פעם ביומיים. אכן דיסק בכורה מוצלח במיוחד, ואשמח להמשך...

הוסף רשומת תגובה