Pages

יום חמישי, 17 בפברואר 2011

This Is The Remix / זהו השירבול


לא תמיד יש לי סבלנות לרמיקסים, בעיקר לגישת ה"בואו נמתח את השיר הזה ללופ של 17 דקות ונזרוק לפעמים איזה חצי הברה שחתכנו מהשיר המקורי". אבל כשאני נתקל ברמיקס ממש טוב, כזה שממסגר את השיר מחדש ומאיר אותו באור אחר לגמרי אבל עדיין מתפקד בתור קטע שאפשר ליהנות ממנו גם בלי להכיר את השיר המקורי, זה שווה את תהליך הסינון של כל המשמימים.
בכל אופן, נתקלתי השבוע בכמה רמיקסים מהסוג השווה, והנה כולם בפוסט אחד מקפיץ במיוחד.

Lil Wayne - A Milli (James Blake remix)


ג'יימס בלייק, השם החם של הרגע, מפשיט מהשיר הזה את הביט הכל כך מזוהה שלו וחושף את החייזר שתמיד היה בפנים. ליל ויין יושב בחללית האם ומתפעל את הפלואו המשונה שלו על גבי סינטיסייזרים דקיקים ושלל קליקים ותקתוקים. מבריק.

Lykke Li - I Follow Rivers (Dave Sitek remix)



אני מחכה בקוצר רוח לאלבום השני של ליקה לי שיוצא בתחילת מרץ והסיבה העיקרית היא השיר הזה. הסינגל הראשון, Get Some היה נחמד, אבל I Follow Rivers הוא כבר ליגה אחרת עם הפזמון הממכר הזה שמולחם לי כרגע למוח (תרגישו חופשי לבחור דימוי פחות דוחה). דייב סיטק עושה כאן עבודה מאוד עדינה ולוקח את השיר הזה עוד צעד אחד קטן לכיוון המסיבה שהוא היה בדרך אליה בכל מקרה.

Gil Scott Heron & Jamie XX - We're New Here

עכשיו זה מעניין במיוחד -  Jamie XX (נחשו מאיזה להקה) אהב כל כך את האלבום I'm New Here של גיל סקוט הרון משנה שעברה, שהוא רקח אלבום רמיקסים מ-13 משירי האלבום המקורי. לאלבום קוראים (בהתאם) We're New Here והוא טריפ לילי מוצלח מאוד. מסתבר שג'יימי הוא דווקא בחירה טבעית לפרוייקט הזה - מין חיבור טבעי בין המפיק המינימליסטי ביותר בסביבה לאלבום המינימליסטי ביותר של הרון.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה